1612-24

1612-20

1612-21

برای اولین بار یک خواننده ایرانی، «گوگوش جاودانه موزیک ایران» در بزرگترین جایگاه هنرمندان جهان، روی صحنه میرود تا اعتبار تازه ای برای جامعه ایرانی و هنر ایرانی پدید آورد و نام ایران و ایرانی را در صحنه های هنر جهان ثبت کند.
«نام هالیوود باول» در تاریخ هنر امریکا، بعنوان بزرگترین صحنه و معتبرترین صحنه ثبت شده و خوانندگان برجسته امریکایی و بین المللی می کوشند حتی یکبار به روی این صحنه بروند و برای خود پرستیژ تازه ای بسازند.
اینک یک حادثه بزرگ هنری در جامعه ایرانی رخ میدهد، گوگوش که دروازه های بزرگ 10 و 15 هزارنفری را در امریکا و کانادا و اروپا گشوده است، اینک دروازه 18 هزار نفری تازه ای را باز می کند و جالب اینکه بدانید گوگوش این شب پرشکوه را به مادران ایرانی، به زنان و دختران شجاع ایرانی در داخل و سراسر جهان هدیه می کند.
گوگوش که همه رویدادهای اخیر ایران را دنبال کرده و می کند، در هر تریبونی به این دختران و زنان شجاع درود فرستاده و برای موفقیت شان دعا کرده و اینک شب پرخاطره و مهم زندگی هنری خود را به آنها هدیه می کند.
گوگوش مدتها بود در انتظار برگزاری شبی برای مادران، دختران و زنان جسور و اصیل ایرانی بود و این بار روز 12 ماه می روز مادر را برگزیده تا به همه آنها سلام گوید، برایشان بخواند و همه شکوه شب را به آنها تقدیم نماید.
مدیر برنامه های گوگوش می گوید آن شب هیچ آنتراکتی وجود دارد، چند ساعت برنامه بی وقفه با اجرای شو، نمایش و موزیک و دکلمه و سورپرایزهایی که کمتر کسی انتظار دارد اجرا میشود و برای اولین بار گوگوش با ارکستری حدود 30 نفر با رهبری منوچهر چشم آذر، بهره از گروهی از خانم های متخصص و هنرمند و همراه، شب را می سازد.
جالب اینکه در شب 12 ماه می، یک خواننده معروف و با سابقه بعنوان سورپرایز از میان حاضرین در سالن بروی صحنه دعوت میشود تا هیجان و شور دیگری برپا کند.
حسن شماعی زاده آهنگساز وخواننده برجسته در این شب با اجرای آثاری، همه خاطره های زیبای گذشته را زنده می کند و اردلان سرفراز ترانه سرای پیشگام، به دکلمه آثاری می پردازد که بر قلب همه حاضرین می نشیند.
مثلث خاطره ها، درواقع قدردانی و حمایت از دو چهره پیشگام موزیک است از جانب گوگوش که همه ایرانیان را در سراسر جهان به شوق آورده و براحساسات شان اثر گذاشته است.
این شب پر از ستاره است، ستاره های هنر و فرهنگ ایران، که به حمایت از گوگوش همکار نازنین سالهای سال خود می آیند و مردمی که همیشه پشتیبان و عاشق گوگوش بودند و سالن بزرگ هالیوود باول را زیر پاهای خود می لرزانند.
لایو نیشن Live Nation از سویی با همه نیرو و امکانات پشت این رویداد بزرگ ایستاده و فرهنگ فاندیشن با همه عشقی که به هنر و فرهنگ ایران دارد، اسپانسر این رویداد است و در پشت صحنه چهره های نامداری که اصرار دارند از آنها نام نبریم ایستاده و شب و روز برای شکوه این برنامه تلاش کرده اند. این رویداد، این صحنه ، این موفقیت حق گوگوش بوده و همه دست اندرکاران این برنامه صمیمانه خوشحالند که برای اسطوره موزیک ایرانی، چنین تدارکاتی دیده اند.
شاید خیلی ها ندانند که در میدان تام اسکوئر نیویورک بر روی اسکرین ها، نام گوگوش بعنوان سوپراستار بین المللی چشم ها را خیره می کند و درباره موفقیت این ستاره محبوب دهها میلیون نفر می گویند و این افتخار بزرگ دیگری برای جامعه ایرانی است که آوازه گوگوش تا به کجا رفته است.

1612-22

1612-23