1398-41

1398-42

بار دیگر در 23 مارچ 2014 طنین سرود ای ایران غرب لس‌آنجلس را به لرزه درآورد و حضور با شکوه قریب به 25 هزار ایرانی در پرژن اسکوئر (محله ایرانیان) در بلوار وست وود نشان داد که همدلی و اتحاد ایرانیان در پرتو تمدن چند هزار ساله‌شان ضامن بقای ملتی است که پدید آورنده نوروز هستند.
از سال 2003 تا اکنون همه ساله مراسمی تحت عنوان دید و بازدید نوروزی ایرانیان در نخستین یکشنبه پس از آغاز سال نوی خورشیدی در بلوار وست وود برگزار می شود که بی تردید بزرگترین مراسم گردهمایی ایرانیان در خارج کشور است.
این مراسم که به ابتکار بیژن خلیلی مدیر شرکت کتاب و با همدلی و پشتیبانی صاحبان مشاغل ایرانی در پرژن اسکوئر برگزار می‌گردد امسال نیز میزبان نزدیک به 25 هزار ایرانی علاقمندی بود که به این منطقه آمدند و به رایگان از برنامه های متنوع آن بهره بردند.
در برنامه امسال هنرمندانی مانند آریس، فرهاد بشارتی، احد آغاسی، دی جی معین، سیروس آنتیکی (در نقش شادی فیروز) و… به هنرنمایی پرداختند و اجرای برنامه‌ها را آقایان دکتر مهدی آقازمانی، آیدین هژیر و خانم مهشید ندیری به عهده گرفته بودند.
این مراسم که در ساعت 10:30 دقیقه صبح به وقت محلی با سرود ملی میهنی ای ایران آغاز شد و تا ساعت 5 عصر ادامه یافت.
بیژن خلیلی مسئول ستاد برگزاری این مراسم در دقایق پایانی روی استیج رفت و از همراهی و همدلی همه صاحبان مشاغل وست وود و نیز دیگر عزیزانی که با پشتیبانی از نوروز و با خرید غرفه و یا تبلیغات شرایط حضور رایگان مردم را در این مراسم فراهم کرده اند تشکر کرد. او در پایان صحبت های خود از زحمات همکاران اجرایی اش علی الخصوص بهمن مجلل که مسئولیت اجرایی مراسم را عهده دار بود قدر دانی کرد.
در ساعت 3 بعد از ظهر این مراسم میزبان چندین تن از مقامات ایالتی، فدرال و شهری آمریکا بود که به روی استیج آمده و هریک در سخنانی کوتاه با تبریک نوروز، وجود جامعه پویا، فعال و تاثیرگذار ایرانی در لس‌آنجلس را مورد احترام قرار داند. این مقامات به دعوت رسمی آقای علی اکبر حلمی به این مراسم دعوت شده بودند و در خاتمه حضور خود روی استیج تقدیرنامه‌ای را از سوی شهرداری لس‌آنجلس به پاس زحمات ایشان برای برگزاری جشن نوروز و معرفی آن به جامعه آمریکایی به آقای اکبر حلمی اهدا کردند.
مراسم امسال دید و بازدید نوروزی ایرانیان در پرژن اسکوئر با پوشش زنده رادیویی از سوی رادیو 670 ای ام و نیز پخش مستقیم تلویزیونی از سوی تلویزیون تایم تی وی همراه بود و شمار کثیری از علاقمندان در سایر شهرهای کالیفرنیا و دیگر ایالت‌های آمریکا نیز از طریق این رسانه ها پیگیر مراسم امسال بودند.

1398-43

1398-44

1398-45