1473-9

1473-5

تا امروز در جنوب کالیفرنیا سابقه نداشته که 8 خواننده معروف در یک شب بروی صحنه بروند و این بار برای نخستین بار در شنبه 26 سپتامبر 2015 در ارواین Irvine Meadows Amphitheater بزرگ ترین فستیوال موزیک ایرانی با همکاری دو کمپانی امریکایی Live Nation و SGE و کمپانی ایرانی سنچری رکورد اجرا میشود.
این سالن بین المللی حدود 14 هزار نفر جمعیت را در خود جای می دهد و تا امروز بزرگترین فستیوال های امریکایی در آن اجرا شده است.
همه صندلی های سالن شماره گذاری شده و آنهایی که قصد حضور در این فستیوال استثنایی را دارند بهتر است از هم اکنون برای تهیه بلیط ها که از 35، 45، 55 تا 65، 75 و 100 دلار تعیین شده اقدام کنند. بلیط ها در فروشگاه های ایرانی و وب سایت WWW.HeartofPersia.com در دسترس است.
این فستیوال که در واقع بزرگ ترین و باشکوه ترین فستیوال موزیک و هنرهای ایران در خارج از ایران است، با حضور خوانندگان نامدار و محبوب چون: سیاوش قمیشی، ستار، منصور، امید، شیلا، فرشید امین، هلن و محمدخردادیان و گروه رقص و Dee Jay Al و DJ Mohsen و اجرای صحنه Tehran، خواهد بود.
همه خوانندگان در این شب وقت کافی برای خواندن آهنگهای مورد علاقه مردم را دارند چون برنامه از ساعت 3 تا 12 شب ادامه دارد. همه خوانندگان با ارکستر اختصاصی خود روی صحنه می آیند و هرکدام تلاش می کنند بهترین آهنگ های خود را اجرا کنند تا زیباترین خاطره را برای هموطنان و فارسی زبانان بسازند.
مسئولان برنامه برای رفاه مردم، غرفه های مختلف غذاهای ایرانی را آماده کرده اند، غرفه های شیرینی، بستنی، چای و قهوه، نوشابه های الکلی و غیر الکلی نیز در دسترس همه خواهد بود.
گروهی از صاحبان مشاغل موفق ایرانی کالاهای خود را در این روز بیاد ماندنی ارائه میدهند و ارتباطات جدیدی میان صاحبان مشاغل و مردم برقرار می شود. اگر کسانی قصد تهیه غرفه یا همکاری با غرفه های ایرانی را دارند می توانند با شماره زیر تماس بگیرند.

(714) 318-3254

برای این فستیوال محدودیت سنی وجود ندارد و کودکان تا یکسال نیز نیازی به تهیه بلیط ندارند.
همه هزینه ها مربوط به تیکت مستر و پارکینگ در همان قیمت بلیط ها گنجانده شده که مردم پول اضافی نپردازند.
سکیوریتی های حرفه ای و افراد متخصص، در تمام لحظات در خدمت مردم هستند تا ضمن تهیه امکانات رفاهی، هر مشکل آنها را حل کنند.
کمپانی های برگزار کننده از متخصصین عضو یونیون های صدا، نور و صحنه بهره گرفته اند.

1473-7

1473-4