Javanan-Mix1286-01

 

 

بمناسبت شب والنتاين ، كنسرت بزرگ شهرام صولتي،  سپيده،
سعيد و شهياد، شنبه 11‌ فوريه در واشنگتن دي سي اجرا مي‌شود

شهياد و سعيد با آهنگهاي جديد خود روي صحنه مي‌آيند و بعد در تور بزرگ خود شركت مي‌كنند

Javanan-Mix1286-05

 با شهياد و سعيد دو خواننده جوان و محبوب درباره كنسرت بزرگ شان در واشنگتن دي سي به گفتگو  نشستيم. ايندو هنرمند  كه در زمينه تهيه آلبوم با هم همكاري صميمانه و ديرينJavanan-Mix1286-06 دارند،  از همكاري با شهرام صولتي و سپيده خوشحال بودند و مي‌گفتند اين چهره هاي محبوب روي صحنه هميشه با مردم همصدا  هستند و پايگاه محكمي دارند اين كنسرت بزرگ را دو كمپاني جوان PMG‌ و PYRAMID ارائه ميدهند.
اين كنسرت بخاطر آميختگي سليقه هاي مختلف و سنين مختلف خانواده ها‌،  جوانها را  جلب كرده و تا اين لحظه بليط هاي آن فروش رفته و بليط هاي VIP‌ نيز از طريق Naby.com بفروش ميرود.
سعيد و شهياد مي‌گويند محل كنسرت يكي از معروف ترين و زيباترين سالن هاي كنسرت امريكايي است كه تا امروز بزرگترين سوپراستارهاي بين المللي در آن كنسرت داشته اند.
Warner Theatre‌ از جهت زيبايي صحنه،  سيستم صدا،  نور و امكانات مدرن،  بهترين صحنه اي بودكه مي‌توانست جايگاه 4‌ خواننده ايراني باشد و ‌در شأن جامعه تحصيلكرده و آگاه ايراني در واشنگتن دي سي و ويرجينيا و مريلند. اين سالن در مجاورت كاخ سفيد قرار دارد و بعنوان يك ساختمان تاريخي شهرت دارد.
ما براي آن شب سورپرايزهايي داريم كه هميشه سبب شور و هيجان خاصي در كنسرت ها ميشود.
سعيد مي‌گويد من آهنگ جديدي از ساخته هاي شهياد را آماده كردم كه موزيك ويديوي آن نيز ساخته شده. البته  من يك آلبوم تازه در دست دارم كه تهيه كننده آن شهياد است شعر وآهنگهايش را ساخته و موزيك ويديوهايش نيز زيرنظر خودش تهيهJavanan-Mix1286-07 مي‌شود.
شهياد مي‌گويد يك موزيك ويديوي تازه آماده كردم، يك آلبوم جديد دارم كه براي سليقه همه نسل هاست. جالب اينكه شهرام صولتي عزيز نيز آلبوم جديدش با موفقيت پرشوري روبروست. سپيده هم با دست پر بروي صحنه مي‌آيد.
شهياد مي‌گويد به اتفاق سعيد در يك تور بزرگ در اروپا و آسيا همراه هستم،  البته در اين فاصله به كانادا ميروم تا در 2‌ كنسرت شركت كنم
.