1609-17

چگونه کشورهای مختلف به این پروژه ها پیوستند و حتی
مراسم ویژه همزمان داخل سرزمین خود برگزار می کنند

1609-18

بهروز جلیلی (آنتونیو جلینی) در طی 20 سال گذشته دست از تلاش شبانه روزی نکشیده و در طی چند سال اخیر، برای زنده کردن فستیوال و اهدای جوایز فامیلی فیلم اواردز Family Film Awards با همه دست اندرکاران فیلم و تلویزیون در تماس بوده و در این مدت به بنیان تازه هنری المپیا ادواردز نیز پرداخته است.
سرمایه اصلی جلیلی درواقع خستگی ناپذیر بودن او، جسارت، همت و پیگیری شبانه روزی اوست. او اینک هر دو پروژه را به سطح جهانی کشانده است. بطوری که در طی دو سال اخیر مرتب میان لس آنجلس، چین، ژاپن، روسیه، کشورهای عربی و سراسر اروپا در سفر بوده و با مقامات فرهنگی و هنری این کشورها دیدار داشته و خوشبختانه اخیرا بنیان شعباتی از فامیلی فیلم اواردز را در چند کشور از جمله چین گذاشته است.
در این میان در لس آنجلس و فستیوال کن، برندگان جوایز آنرا اعلام نمود که در لس آنجلس با یک جشن بزرگ و اهدای جوایز به چندین بازیگر و دست اندرکار سینما و تلویزیون همراه بود و برای سپاس از شخصیت های معتبر هم جوایزشان ارسال شد که در اصل آنها را متوجه برپائی دوباره این مراسم و اهدای جوایز کرد.
جلینی می گوید من همه هدفم بالا بردن نام ایران و ایرانی است. من می خواهم ثابت کنم ایران و ایرانی همیشه مبدا و شروع هنرها بوده و برای اولین بار در «المپیا» ما با 12 رشته هنر روبرو هستیم، که به روایتی هیچ رشته هنری فراموش نشده از نقاشی، مجسمه سازی، نویسندگی، شاعری گرفته تا هنرهای مختلف رقص و نوازندگی و هنرهائی که در طی چند دهه گذشته در لیست هنرها نیامده بودند و خیلی ها اعتراض داشتند که فقط سینما، نقاشی، موسیقی و… هنر نیست. نکته مهم اینکه دست اندرکاران هنر در چین بیش از هر کشوری به این پروژه ها توجه نشان داده و مقامات مهم کشوری و هنری چین آماده کمک به برگزاری مراسم بزرگ و گسترش این پروژه ها هستند.
ما به زودی اهدای جوایز سال 2018 را آغاز می کنیم، قراراست مراسمی درچند کشور برگزار شود که شامل هنرهای بین المللی است. همچنین همان کشورها هم تولیدات و آثار خود را در بخش فامیلی فیلم اواردز شرکت می دهند و جوایزی اهدا می کنند این اولین بار است که یک جایزه هنری در هر سرزمین نیز برای خود مراسم دارد و بعد از گزینش های داخلی، این برگزیده ها در اهدای جوایز جهانی شرکت می کنند.
با جلینی بعد از سفر به خاوردور، چین، ژاپن، کشورهای عربی و اروپا گفتگو خواهیم داشت.

1609-21