1326-11

 

1326-12

بدنبال یک حادثه رانندگی برای بهروز وثوقی چهره برجسته و ماندنی سینما و تاتر ایران، ناگهان گروهی بروی فیس بوک ها خبر از یک حادثه خونین دادند و اینکه بهروز وثوقی در شرایط وخیمی  در بیمارستان بستری است.
رادیو جوانان برای اولین بار و بطور اختصاصی با بهروز وثوقی گفتگویی بعمل آورد که در اینجا می خوانید:
آقای وثوقی عزیز، بسیار از حادثه ای که برایتان پیش آمده ناراحت شدیم ولی متاسفانه با خبرهای هولناکی که بروی فیس بوک ها درباره این حادثه  آمده است، باید پرسید واقعا این حادثه چه بود؟
-من خوشحالم که چون همیشه خبر صحیح را مردم و دوستداران خوب و با وفای من از طریق مجله و رادیو جوانان می شنوند و می خوانند خیلی متاسفم که این حادثه1326-13 سبب نگرانی خیلی ها شد، تلفن ها و ایمیل ها، نشان داد که شیوه خبررسانی بروی فیس بوکها غیرمنصفانه بوده است درحالیکه من در روز حادثه برای بازگرداندن همسرم به خانه میرفتم، که  پشت یک چراغ، یک اتومبیل با سرعتی دور از انتظار به پشت اتومبیل من کوبید، ضربه چنان محکم و ناگهانی بود که من دچار شوک شدم، فشارم و همزمان ضربان قلبم به شدت بالا رفت و مرا به بیمارستان رساندند، چند ساعتی در آن شرایط بودم تا بمرور حالم رو به بهبودی رفت. بعد هم به خانه آمدم  البته بدلیل فشار شدید کمربند و ضربه سنگین، بدنم دچار کوفتگی هم شده بود ولی خدا را شکر به خیر گذشت.
شنیدیم  قراربود فردای آن روز راهی یونان شوید؟
-بله قرار بود به یونان بروم، مسئول جشنواره فیلم یونان در تورنتو من و بهمن قبادی را دید، فیلم را خیلی پسندیده بود سوابق هنری مرا هم مرور کرده بود، از من دعوت کرد تا با بهمن به یونان برویم، گفت می خواهد یک جایزه ویژه افتخاری مادام العمر را بمن اهدا کند، برای من این خبر خوبی بود، خوشحال بودم که حداقل کشورهای دیگر قدر کار مرا می دانند.
من آرزو داشتم در سرزمین خودم، به بازی در فیلم ادامه می دادم، چند اثر دیگر خلق می کردم، ولی این شانس1326-14 از من گرفته شد، حالا جشنواره یونان چنین تصمیمی را گرفته بود که متاسفانه این حادثه سبب شد موفق به پرواز نشوم و قرار شد بهمن قبادی عزیز این جایزه را بگیرد و بعد به من بدهد. البته ما همدیگر را در جشنواره بین المللی فیلم ژاپن و چند جشنواره دیگر خواهیم دید چون فیلم همچنان به این جشنواره ها دعوت می شود.
دلم می خواهد از همین تریبون از همه مهربانان که از سراسر جهان یا با من تماس گرفتند و یا با نگرانی این رویداد را دنبال کردند ضمن سپاس فراوان عذربخواهم که سبب چنین دلواپسی و نگرانی شدم.