1327-17

 

1327-14

یک حادثه پرهیاهوی هنری در راه است، یک نمایش که با دو چهره محبوب و برجسته از دو نسل، که از هم اکنون، می توان هجوم مردم را از هر طبقه و سن و سالی به سوی سالن های تاتر شاهد بود.
هفته گذشته خیلی بی سروصدا، در منزل جری خاچاطوریان تهیه کننده و سرمایه گذار بسیاری از رویدادهای بزرگ و آبرومند درجامعه ایرانی و همکارش ربرت ده نوشی، یک دیدار غیر منتظره رخ داد، بهروز وثوقی اسطوره سینمای ایران که سروصدای فیلم جدیدش 1327-15با بهمن قبادی «فصل کرگدن» بروی پرده سینماهای ترکیه است، با گلشیفته فراهانی ستاره جنجال آفرین و بسیار هنرمند سینما، که در سطح جهانی خود را مطرح ساخته، دور یک میز نشستند ، بهروز از شمال کالیفرنیا و گلشیفته مستقیم از پاریس آمده بود، آنها در میان حیرت دوستان نزدیک شان، از یک نمایش حرف زدند.
چنین اتفاقی در تمام سالهای غربت اتفاق نیفتاده که دو چهره مطرح روز و مطرح سالها، از دو نسل، کنار هم بروی صحنه بروند و یک اثر پر از پیام و طنز را زنده کنند.
بهروز وثوقی و گلشیفته فراهانی، درحالیکه از سوی دوستان بسیار نزدیک خود، محاصره شده بودند، حاضر به توضیح کلی درباره نمایش نشدند و گفتند هفته های آینده از طریق مجله جوانان جزئیات را به اطلاع مردم میرسانیم.
جای شک نیست که بهروز وثوقی وقتی با چنین شوقی از یک تاتر می گوید، باید انتظار یک حادثه هنری را داشت. وقتی گلشیفته با شور و هیجان از پاریس به لس آنجلس آمده تا با استاد خود در سینما همبازی شود، باید همه چشم و گوش را به آینده دوخت.
جای شک نیست وقتی یک کارگردان برجسته، بعد از سالها آماده میشود تا کار تازه ای را با ویژگی های خاص بروی صحنه بیاورد، باید از هم اکنون انتظار تماشای این نمایش را کشید.1327-16
وقتی جری خاچاطوریان و ربرت ده نوشی با همه عشق و قبول مسئولیت های بزرگ یک کار ارزشمند و فراموش نشدنی، بسیج شده اند و همه امکانات خود را بکار گرفته اند، مسلما باید انتظار یک اثر ماندنی را داشت چون ما سالهاست شاهد فعالیت های فرهنگی، اجتماعی وهنری  جری خاچاطوریان هستیم و ربرت را بعنوان یک انسان عاشق هنر و فرهنگ ایرانی می شناسیم.
آن شب در خانه جری چهره های آشنایی را دیدیم ونوس همسر و میلاد پسر داریوش و مادر همسرش را، مارتیک را، فرزین فرهادی و همسرش را. همسران پرتلاش جری و ربرت را که به تشویق همسران خود مشغول بودند و هیجان روز دیدار این دو هنرمند و نمایش  بزرگی که در راه است.