1332-59

 

1332-60

کمتر از یکسال پیش بود که هنرمندان آوازخوان ودست اندرکاران موسیقی در لوس آنجلس، شبی را گردهم آمدند تا از طوفان خواننده معروف و محبوب «خدای آسمونها» و «بعله بعله» و «دنیا» و دهها ترانه معروف دیگر، قدردانی کنند.
چشمان بی رمق و لبخند مایوس طوفان در آن شب استثنایی، در خاطره ها به جای ماند.
در فیلمی که به همت هنرمندان نامی 1332-64و همکاران طوفان بعدها، به نمایش گذاشته شد، باعث شدکه توجه همگان بیش از پیش به او و بیماری سرطان ریه که درحال از پای در آوردن او بود، معطوف گردد. متاسفانه در همان شب زیبا، طوفان که ضعیف تر از آن بود که این هیجان بزرگ را در بدن در هم کوبیده اش، تحمل کند، درکمتر از دوهفته از پای در آمد و از میان ما رفت. به طور اتفاقی عکسی از سعید محمدی بر بستر طوفان در بیمارستان، بر روی Face book منتشر گردید و در مدت کمتر از 24 ساعت هزاران کلیک گرفت و مردم از سرتاسر دنیا، با طوفان از طریق سعید، همدردی کردند. همین مسئله موجب گردید تاسعید محمدی، از نظر احساسی درجریان این آسیب جامعه هنری قرار بگیرد، به همین دلیل هنگامی که چندنفر از طرفداران طوفان در داخل کشور، او را برای اجرای آهنگی به نام «طوفان آرومه» برگزیدند و مورد مشورت قرار دادند او پذیرفت و مراحل اولیه وآزمایشی، اجرا شد و بعد از مدتی طولانی که سعید و تهیه کنندگان آهنگ به روی آن کار کردند، بالاخره این اثر فوق العاده آماده شد. در گفتگویی که جوانان با سعید محمدی  بعمل آورد، سعید اظهارداشت که درصدد است به مناسبت تولد طوفان در این هفته «27 آذرماه» این آهنگ را از طریق سایت های داخلی وخارجی منتشر نماید و در همان حال سعی دارد که اسلاید (تصویر) ویدئویی هم از این آهنگ باتصاویر طوفان، به روی تلویزیون های ایرانی به نمایش بگذارد.
 جوانان در روز تولد این هنرمند امیدواراست که هنرمندان همواره در امر احیاء نام همکاران از دست رفته، تلاش ووفاداری نشان دهند.
یادش گرامی باد