بيماري مالارياي جورج كلوني درمان شد


جورج كلوني بازيگر معروف، كه بعنوان سفير صلح به كشورهاي مختلف سفر ميكند و در زمان فاجعه در هر سرزمين خود را به آنجا ميرساند، در سفري كه به سودان داشت دچار بيماري مالاريا شد، كه او را تا پاي مرگ هم برد، ولي او خيلي خونسرد با  بيماري كنار آمد، به درمان پرداخت وسرانجام به سلامت كامل دست يافت.
كلوني گفت تا زماني كه  پاي مردم فقير و تحت ستم در ميان باشد، من از مرگ بيماري نمي‌ترسم

ريزويترسپون براي
خريد لباس عروسي به پاريس رفت

هفته قبل ريزويترسپون ستاره محبوب سينما، براي خريد لباس عروسي و ديگر ضروريات مراسم آن، به اتـفاق نامزدش جيم تات به پاريس سفر كرد و گرانترين لباسها را براي عروسي خود خريد.
خيلي از دوستان ريز ميگويند به احتمال زياد ريز و  جيم مي‌خواهند در شب والنتاين ازدواج كنند و ريز چنان هيجان زده است كه بقول اطرافيان هيچگاه  اين چنين نبوده است، ازدواج اول  او با رايان فيليپ بيش از 4‌ سال نيانجاميد و بنظر مي‌آمد ريز با وجود  فرزند خوشحال نيست، بعد كه با جيك هال همراه شد،  با وجود ظاهر عاشق، به گفته نزديكان، عاقبتي براي آن رابطه نمي‌ديد. ولي اينك ريز انگار روي ابرها  پرواز مي‌كند چون جيم يك مرد اهل خانواده، سياستمدار، صبور و در ضمن يك ايجنت حرفه اي در هاليوود است

چارلي شين به مركز ترك اعتياد بازگشت

بدنبال بازگشت چارلي شين بازيگر معروف و جنجالي سريال دومرد و نصفي‌ به مركز ترك اعتياد، مسئولان سريال، ناچار به توقف اين سريال پربيننده كه حدود 140‌ ميليون تماشاگر ‌دارد  شدند.
چارلي شين هفته قبل 911‌ را بدليل  شكم درد و فشار شديد بروي سينه، خبر كرد، وي را به بيمارستان محلي انتقال داده و سپس او را به مركز اعتياد بردند.
چـارلـي كه از گرانترين بازيگران تلويزيوني است وبابت هر اپيزود 2‌ ميليون دلار دستمزد مي‌گيرد. در طي مدت اقامت در مركز ترك اعتياد، سي بي اس را وادار كرده  ‌، دستمزد بقيه گروه را تا مرخصي او  بپردازد.