1332-72

 

1332-69

کمدن هاس رو به خاطر دارید؟ چه شبهای پر شور و به یاد ماندنی؟ خبر خوش این که بنیانگذار کمدن هاس، با تلاش فراوان 1332-71و با سلیقه متفاوت خود، اقدام به گشایش تالار بین المللی شعله در سانتا مونیکا بلوارد نموده تا شبهای کمدن را دوباره زنده کند. تالار شعله یکی‌ از زیباترین رستورانهای ایرانی در لوس آنجلس میباشد که تحت مدیریت مستقیم زهرا و محمد مستشاری اداره میشود.این  زوج خستگی ناپذیر، تمام وقت در رستوران حضور داشته و با خوشرویی به مشتریان خود خوشامد گفته 1332-70و مطمئن میشوند تا همه راضی و خوشنود تالار را ترک کنند.
محمد مستشاری میگوید، ما ایرانیها بسیار خوش سلیقه هستیم و همیشه بدنبال بهترینها.  بنابرین، ما هم چند سال سعی‌ فراوان کردیم تا محیطی درخور سلیقه هموطنان عزیزمان ارائه بدهیم.
 تالار شعله با دکوراسیون مدرن وبینظیر، و با استانداردهای بین المللی، در خدمت جامعه ایرانی در لوس آنجلس میباشد و حقیقتا مکانی شیک و زیبا با غذاها و سرویسی بیهمتاست. چقدر جای یک چنین مکانی با برنامه های هنری و موزیک زنده در این قسمت از شهر خالی‌ بود و چقدر مورد استقبال هموطنان قرار گرفته.
محمد مستشاری میگوید، با اینکه یکی‌ ۲ ماهی‌ از گشایش تالار شعله میگذرد، اما ما هنوز رسما رستوران را افتتاح نکرده ایم و تصمیم گرفتیم تا در ایام کریسمس و سال نو، افتتاحیه رسمی داشته باشیم. برای همین به سراغ هنرمند محبوب با صدای خوش و آهنگهای شاد و دوستداشتنی یعنی فرامرزآصف رفتیم. فرامرزآصف یک هنرمند توانااست و با دقت بسیار به کارها رسیدگی میکند تا کاملا مطمئن شود همه چیز برای ارائه یک برنامه به یاد ماندنی برای هموطنان طرفدارش فراهم میباشد.
از جمعه ۲۱ دسامبر تا دوشنبه ۲۴ دسامبر یعنی شب کریسمس، و همچنین ۳۰ و ۳۱ دسامبر، شب سال نوی مسیحی در افتتاحیه رسمی تالار بین المللی شعله، با فرامرزآصف، پرنده آهنین بال موسیقی پاپ ایران شرکت نمایید و خاطره به یاد ماندنی بسازید. فرامرز آصف جمعه ۲۱ دسامبر را شب ارامنه نام نهاده و آنرا به هموطنان ارمنی تقدیم میکند.
با آرزوی موفقیت هرچه بیشتر برای زهرا و محمد مستشاری.