1449-93

1449-85

شبکه تلویزیونی «مرسی» با مدیریت «فرزان دلجو» چهره صاحب سبک سینما و تلویزیون که هم اکنون از طریق ماهواره Hot Bird در سراسر ایران و جهان به پخش برنامه های 24 ساعته مشغول است ، تکخال نوروزی امسال را بر زمین زد.
برو بچه های شبکه مرسی با دعوت از هنرمندان، ضمن ارائه برنامه های شاد، با یک برنامه ریزی نوروزی و پذیرایی مخصوص عید از مردم بی خانمان دان تاون لس آنجلس توجه بسیاری از رسانه های گروهی امریکا را به خود جلب کردند.
در این روز به یاد ماندنی «فرزان دلجو» همراه با شهره صولتی،مرتضی، هاتف، پریسا ساعد و علی پورتاش و دیگر هنرمندان و چهره های آشنا با اختصاص بودجه ای به سازمان خدمات انسانی (Midnight Mission) پیش بندها را بستند و با ارائه غذای ایرانی رایگان و لباس به بی خانمان های لس آنجلس، جلوه ای از انسانیت و روح پر مهر ایرانی را در آستانه نوروز به نمایش گذاشتند.
این مراسم که در خیابان ششم دان تاون برگزار شده ازنخستین ساعات بامداد توسط شهرداری و پلیس لس آنجلس بسته شد. در این مراسم بیش از سه هزار بی خانمان پذیرائی نوروزی شدند و به بیش از یکهزار نفر لباس و کفش نو توسط مردم خیرخواه ارائه گردید.
جالب اینکه هنوز مراسم پایان نیافته بود که Dialy News روزنامه معروف امریکا، صفحاتی از روزنامه خود را به این حرکت نوروزی ایرانیان و گام بزرگ شبکه مرسی وهنرمندان ایرانی اختصاص داد. درهمان شب کانال 5لس آنجلس نیز به پخش گوشه ای از این مراسم پرداخت.
شبکه مرسی گزارش کاملی از این مراسم زیبای نوروزی را در آستانه سال نو به نمایش می گذارد.
مجله جوانان که همواره پشتیبان هر حرکت انسان دوستانه است اقدام شایسته شبکه مرسی و فرزان دلجو را ارج می نهد.
جا دارد در اینجا از کسانی که در پشت صحنه این حرکت زیبا را یاری داده اند نام برده شود.
حمید نقیه- سمیرا- علی آهنین جگر- بهروز جلیلی – جمشید صدقی و آقای نارنجی و در نهایت از آقای مارکو خراسانی (VIP Tour) که همواره در کارهای خیر پیش است.

1449-86

1449-87

1449-88

1449-89

1449-90