1462-53

1462-54

تیم کیترینگ رستوران دریا  به مدیریت علی و شاهرخ سالوت، در لس آنجلس افتخار دارد که در بیست وسومین جشنواره شامپاین های طراز اول دنیا که توسط شرکت Wally’s در تاریخ 7 ژوئن 2015 برگزار گردید در میان تهیه کنندگان غذای این گردهمائی با شکوه بود.
این رویداد که بزعم بسیاری از دست اندرکاران آن بزرگترین در نوع خود در زمینه غذا و شراب درجنوب کالیفرنیا می باشد در روز یکشنبه در Le Merigot در شهر سانتامونیکا با شرکت 20 رستوران مطرح و بنام منطقه لس آنجلس منجمله رستوران دریا اجرا شد و جمعیتی در حدود 500 نفررا میزبانی نمود. در این رویداد با بیش از 50 نوع شامپاین قیمتی در دنیا از میهمانان پذیرایی گردید که از جمله میتوان به Dom Perignon, Krug Salon, Cristal, Moet & Chandon اشاره کرد. از میان رستورانهای شرکت کننده می توان ازdel Rey Cafe با بوفه چشمگیر غذاهای خام دریایی و شعبه جدید رستوران Celestino Drago در مرکز شهر لس آنجلس با نام Drago Centro نام برد که در تمامی برنامه های قبلی نیز حضور داشته اند. رستوران دریا نیز برای اولین بار در این رویداد شگرف که تمامی درآمد آن صرف امور خیریه و کمک به بنیاد تحقیق در زمینه سرطان Jansson زیرنظر دانشگاه  UCLA و انجمن خیریه Food on Foot که در زمینه اسکان، تامین غذا، لباس و اشتغال برای افراد بی سرپناه فعالیت می نماید، شرکت نموده وبا مجموعه ای از بهترین غذاهای ایرانی توجه حاضرین را به خود جلب نمود.
قابل ذکر است که حضور ما در میان مجموعه ای از بزرگان ومشاهیر صنعت گردشگری گامی به سزا در جهت سطح ارتقاء شهرت جامعه ایرانی بوده و تمامی سرویس های ارائه شده کاملا مجانی و عاری از هرگونه هزینه ای برای برگزارکنندگان بود.
حضور موسیقی زنده با اجرای David Arana Quartet رنگ ویژه ای به این برنامه داده بود و شرکت Wally’s نیز با ارائه خاویار Petrossian و انواع پنیرهای کمیاب خوش درخشید. در میان سایر رستورانهای شرکت کننده می توان از اسامی ذیل نام برد:

-Angelini Osteria
– Bouchon Beverly Hills
Ce’zanne at le Marigot
– Locanda del lago
– Marino  Ristorante
– Melise
– Michael;s
– Oliverio  at Avalon Hotel\
– Pastina
– Sam’s by the Beach
– The Farm of Beverly Hills
– The Tea Room
– Tierra Sur
– Sweet Butter Kitchen
– Upper West
– Wally’s Beverly Hills

هزینه شرکت در این برنامه مبلغ 225-175 دلار برای هر نفر در نظر گرفته شده بود و پیش بینی میشود که درآمد حاصله از جشنواره امسال از مبلغ 000/50 دلار تجاوز نماید که بدین ترتیب با احتساب درآمد حاصله از سنوات قبلی مجموعا مبلغ یک میلیون دلار جهت کمک به بنیادهای خیریه جمع آوری شده است.
بدین ترتیب جامعه ایرانی بار دیگر نشان داد که در زمینه فعالیت های عالم المنفعه وانسان دوستانه همیشه پیش قدم بوده و در این زمینه از هیچ گونه تلاشی مضایقه نمی کند.
بجاست که بدین وسیله از پشتیبانی همگی هموطنان ودوستان گرامی که در تمامی این سالها ما را تنها نگذاشته اید و این فرصت را برای ما فراهم نموده اید که درخدمت شما و سایر همشهری های خویش باشیم کمال سپاسگزاری را داریم.
به امید دیدار شما در رستوران دریای لس آنجلس.

1462-55