1499-21

1499-22

هفته گذشته یکی از باشکوه ترین و پرخرج ترین مراسم عروسی در کنکون جنوب مکزیک برگزار شد که در واقع جشن عروسی خاتون دختر ابی خواننده محبوب میلیونها و فروزه حامدی بود که همه هزینه های این مراسم خاطره انگیز و زیبا را ابی و همسرش مهشید، صمیمانه و عاشقانه پرداختند تا عروسی یکی از دختران نازنین ابی، خاتون در نهایت شور و شکوه برگزار شود.
خاتون با همسرش روری کانلان Rory Connellan یک جوان تحصیلکرده رشته مدیریت و هتلداری 7 سال پیش آشنا شده و حدود 2 سال قبل، روری به شیوه ایرانی بدیدار فروزه مادر خاتون و ابی و مهشید همسرش رفت و از آنها برای این وصلت رخصت طلبید، که با موافقت آنها به نیویورک رفت و در حضور عسل خواهر خاتون انگشتری ازدواج را دستش کرد تا سرانجام هفته قبل در کنکون با حضور خانواده های عروس و داماد بویژه پدر و مادر و خواهران و دوستان این مراسم برپا شد و در تمام مراحل چشمان ابی پر از اشک شوق بود، مهشید جانانه می کوشید، فروزه آرام و قرار نداشت، عسل و سایه دختران و فرشید پسر و مدیر برنامه های ابی، با همه نیرو در برگزاری مراسم می کوشیدند.
ابی و مهشید بعنوان هدیه یک گردنبند و یک گوشواره برلیان بسیار گرانقیمت به عروس دادند و پدر و مادر داماد نیز یک دستبند طلای برلیان ارزشمند به عروس هدیه کردند.
مهشید با کمک سایه و فرشید، آرایشگر، میکاپ آرتیست و Wedding Planner را با خود برده بودند، سفره عقد را گیتی پرواز مادرشوهر سایه با خود از آمریکا به کنکون برده بود.
دیدن ابی که با همه عشق شاهد این مراسم بود و مهشید همه لحظات با او بود، دیدن فروزه که انگار بخشی از وجودش را از او جدا می کردند، این همه احساسات تماشایی بود.
مجله جوانان تبریکی صمیمانه دارد برای ابی عزیز و مهشید عزیز، برای فروزه عزیز مادر عروس خانم، برای خواهران عروس خانم و تبریکی داریم برای خاتون عزیز که امروز یک وکیل موفق و پرکار و محبوب در جامعه امریکایی است.

1499-64

1499-25

1499-65

 

1499-24

1499-26

1499-27

1499-28