1347-14

1347-10

انجمن روانشناسان ایرانی در امریکا IPAA جشن نوروزی خود را همچون سالهای پیش باحضور بیش از یکصد و پنجاه نفر از روانشناسان و فرهیختگان جامعه ایرانی در المپیک کالکشن برگزار کرد. جشن با سرود ای ایران آغاز شد. اجراکننده برنامه خانم سروش با خواندن قطعات شعر از شعرایی که درباره نوروز سروده بودند آغاز جشن را اعلام کرد.

1347-11

پس از آغاز برنامه دکتر دانش فروغی، چرمن هیئت امنا ضمن تبریک سال نو با اشاره به هدف پیشینیان در بزرگداشت نوروز از بنیان گزاران روانشناسی و روانسنجی در ایران ارجشناسی کرد. اشاره او به یادواره نوروزی ایجاب می کرد که از پشتیبانان IPAA که در سال گذشته در پیشبرد هدفهای فرهنگی و علمی این سازمان بیاری روانشناسان برخاستند سپاسگزاری شود. از جمله: از جناب مهندس محمود نصیری که با گشاده دستی امکان زیربنای چنین جشنی را با شرکت خود و همراهان  فراهم ساخت سپاسگزاری کرد و درادامه این سپاس از مهدی ذکایی صاحب امتیاز مجله بین المللی جوانان که پایگاهی برای ارائه مقالات روانشناسان IPAA فراهم ساخته است و نیز از رسانه های دیداری ازآقای شهرام همایون که یک برنامه ی هفتگی تلویزیون خود را به IPAA ویژگی داده است و نیز آقای نادر رفیعی مدیر تلویزیون امید ایران وخانم تهرانی تلویزیون (تایم) صمیمانه ارج شناسی کرد.
سخنران بعدی دکتر علی مدرسی رئیس IPAA بود که پیشرفت های سازمان را در سال گذشته به آگاهی همگان رسانید.او با اشاره به کامیابی انجمن در رسیدن به هدفهای فرهنگی – روانی – اجتماعی در سال پیش  اظهار داشت IPAA در سال گذشته با دعوت از دانشمندان رشته روانشناسی اعضای انجمن را در کلاسهای ماهیانه با آخرین تحولات علم روانشناسی آشنا کرد و بمنظور معرفی بیشتر این رشته از رسانه های گوناگون نوشتاری و دیداری و شنیداری یاری جست و این همکاری را IPAA سپاس بسیار دارد.

1347-12

بمنظور ایجاد هماهنگی بین دو فرهنگ ایرانی و امریکایی، IPAA با پروژه های مشترک با سازمانهای بزرگ مثل انجمن روانشناسان امریکا APA و انجمن روانشناسان کالیفرنیا CPA و نیز انجمن روانشناسان کانتی لوس آنجلس و نیز «بورد روانشناسی» تبادل بسیار موفقیت آمیز و چشمگیر داشت.
دکتر مدرسی اضافه کرد که پیشرفت های ما در ارائه خدمات روانشناسی سبب شد که شهردار لوس آنجلس در سال گذشته  لوحه سپاس به IPAA اهدا کند واز سوی دیگر سناتور باربارا باکسرBarbara Boxer سناتور کالیفرنیا پرچم امریکا را با نام IPAA برفراز کنگره امریکا در واشنگتن به اهتزار در آورد و دراین رابطه گواهینامه ارجشناسی خود را به IPAA ابلاغ دارد. در چنین شبی بسیار مفتخرم که آقای Bill Orton به نمایندگی از سوی سناتور Roderick Wright لوحه ی ارجشناسی خود را به سبب خدمات درخشان به انجمن روانشناسان ایرانی در آمریکا هدیه می کند.
دکتر مدرسی با اشاره به اینکه این پیشرفت ها امکان پذیر نبود اگر اعضاء سازمان باهماهنگی و پویایی بسیار بسوی هدف های سازمان پیش نمی رفتند. بهمین دلیل از رئیس کمیته عضویت خانم دکتر شیرین نوروی که در جذب اعضاء تازه گامهای بزرگی برداشتند و نیز اززحمات پیگیر دکتر نیازخانی منشی هیئت مدیره و دکتر مانیکا کرباسیون معاون خزانه داری وخانم  شیوا رحیمی که  در جلسات ماهانه کوشایی بسیار داشته اند و از خانم دکتر محمودی عضو هیئت  امنا که در چنین شبی سفره هفت سین ما را مزین کردند.از دکتر پیمان رئوفی که همواره پا بپای من در این مسیر همراه بوده اند، سپاسگزاری کرد و دکتر مدرسی اعلام کرد به خاطر زحمات بی شائبه دکتر رئوفی با مشورت با هیئت امنا تا انتخابات بعدی ایشان در مقام معاون رئیس انجمن انجام وظیفه نمایند.
در پایان، دکتر پیمان رئوفی گواهینامه ارجشناسی سناتور باکسر را برای حاضران در جلسه خواند.

1347-13