1322-41

*بیماری1427-91 ” ایبولا ” که یک بیماری واگیر و کشنده می باشد، به مرز شیوع و گسترش جهانی رسیده و مقامات بهداشتی جهان هنوز واکسنی برای جلوگیری بیماری پیدا نکرده اند، گفته می شود اگر مقامات بهداشتی بودجه تحقیق و بررسی بیماری را قطع نکرده بودند؛ امروز واکسن بیماری در دست رس عموم بود.

 

*در کوبانی1427-92 جنگ میان مدافعان “پیشمرگه” کرد و مهاجمان خلیفه گری اسلامی به شدت ادامه دارد، کردها به کمک های نظامی احتیاج دارند و دولت ترکیه را محکوم می کنند که اجازه نمی دهد کمک نظامی و امداد های واحدهای رزمی کرد به کوبانی برسد.
*مقامات ناظر به رویدادهای خاورمیانه اعلام کردند که نیروهای خلیفه گری اسلامی زنان و بچه های یزیدی را بعنوان غرامت جنگی می پندارند و اسیر جنگی در حد غلام و کنیز می باشد.
*نا آرامیها در شیلی میان طرفداران مذهب و مخالفان که بیشتر لامذهب هستند به زد و خورد خیابانی رسیده و باعث درگیریهای خونین شد، دولت به طرفین هشدار داده که اجازه نخواهد داد وضع فعلی ادامه یابد.
*پس از بیماری و عمل جراحی که بر روی رهبر جمهوری اسلامی صورت گرفت نیروهای قدرت در برابر هم صف آرایی می کنند، تا کاندید خود را به قدرت برسانند، ازجمله در سایه نیروهایی از سپاه قدس و سپاه پاسداران که به قدرت نظامی و اقتصادی مجهز هستند و برخی از آنها از وزنه روحانیت هم بهره می برند بفکر آینده و رهبریت ایران می باشند.
*یکی از فرمانداران پدافند ملی ایران گفت ظرف یک سال اخیر حریم ایران 1600 بار موردی داشته که نیروهای پدافند به اخطار و هشدار متوسل شده اند، یعنی تقریباً روزی چهار بار پدافند وضیعت آماده باش داشته است.
*نیروهای خلیفه گری اسلامی به هشت کیلومتری فرودگاه بین المللی بغداد رسیده اند و دولت عراق از امریکا خواسته است که چاره ای برای نجات بغداد بیاندیشد، و از آنجایی که چندی پیش سربازان عراقی به هنگام روبرویی با افراطیون توپخانه شمال غرب بغداد را رها کرده فرار را بر قرار ترجیح داده اند همان توپخانه امروز در دست افراطیون است و می تواند بغداد را بمباران کند.
*دولت انگلستان یک واحد اموزشی ارتش را به کردستان عراق فرستاده تا اموزش های اولیه در بکار گیری تاکتیکهای دفاع شهری را اموزش دهند، هم چنین روند بکار گیری مسلسل های سنگین را در مناطق حساس اموزش می دهدند.
*پلیس بندری فرانسه در شهر “کاله” با ایجاد راه بندان در چند جاده اصلی و فرعی یک تور حفاظت ای ایجاد کرده تا مسافران غیر قانونی که وارد فرانسه می شوند و می خواهند خود را به مرکز فرانسه برسانند جلوگیری کند.
*وزیر دفاع اوکراین از رئیس جمهور آن کشور درخواست کرد که اجازه دهد از کار کناره گیری کند، روسها نزدیک به یک سال است که آرامش منطقه را بهم زده اند و خسارت فراوانی از نظر سیاسی و اقتصادی به خود و اوکراین وارد اورده اند، مقامات اقتصادی دولت روسیه در ده روز گذشته چند بار به پوتین هشدار داده اند که روسیه این توانایی را ندارد که بتواند از نظر اقتصادی مخارج جنگی را تحمل کند.
*مارتین1427-93 امیس، در کتاب خود در باره روابط و معاشقه آدلف هیتلر مطالبی نوشته و به باور او با انکه هیتلر دوست داشت با بانوان و در جمع بانوان در محاصره باشد اما ارتباط جنسی او بسیار محدود بود و با اوا براون دوست دختر و سپس همسر رسمی خود هم روابط محدود داشته است.
*کردهای اروپا در دفاع از مردم شهر کرد نشین کوبانی و کوتاهی اروپا مخصوصاً ترکیه در کمک نرساندن به کوبانی اعتراضات گسترده در اروپا براه انداخته اند، بزرگترین این اعتراضات در سوئد، المان و ترکیه بوده است در ترکیه پلیس با خشونت با تظاهرکندگان رفتار کرده و 19 نفر در این تظاهرات کشته شده اند.
*ایتالیایها ترجیح می دهند برای کاریابی به انگلستان بروند. سالها بود جوانان ایتالیا، به هنگام نیاز برای یافتن کار به آلمان می رفتند، اما بدلیل زیاد شدن مهاجران در آلمان و قبول انجام خدمات به قیمت ارزان باعث شد که مهاجران کاریاب انگلستان را به آلمان ترجیح دهند.
*مدت یک1427-94 ماه که رهبر کره جنوبی در ملا عام دیده نشده بود، برخی می گفتند بیماری نقرس دارد، برخی دیگر می گفتند به خاطر پُر خوری بیمار است و عده ای هم می پنداشتند برخی از نظامیان بلند پایه کره شمالی در صدد هستند قدرت را از رهبر کره شمالی بگیرند یا قدرت اورا محدود کنند، مقامات کره جنوبی که اوضاع را بهتر از دیگران تحلیل می کنند، عقیده داشتند که اتفاقی مهم روی نداده و همین روزها دوباره شمایل ایشان رویت خواهد شد که چنین نیز هم شد و آقای کیم روز سه شنبه در یک محله مسکونی که به تازگی برای دانشمندان ساخته شده حاضر شد.
*طالبان اعلام کرد که با خلیفه گری اسلامی همکاری خواهد کرد. هم زمان مدارکی بدست امده که نشان می دهد نقشه هایی نیز برای ایران کشیده شده که بمرور به اجرا در خواهد آمد، در همین رابطه می بینیم، چند مامور مرزی و یک مقام اداری ایران در بلوچستان در بمب گذاری و ترور کشته می شوند، و هواپیمایی هم که عازم منطقه بود که به مسائل رسیدگی کند سقوط می کند، هر چند ممکن است سقوط به دلیل نقص فنی بوده باشد اما چون شرایط حساس می باشد همه چیز در نظر گرفته می شود.
*رهبر جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای گفت انگلستان “خلیفه گری اسلامی” را پدید اورده اما ایشان منطق این کار را نگفتند چه بوده،و برخی جملات شعار مانند دادند، که عملاً مطلبی قابل بررسی و تحلیل نبوده است.