1514-96

پدر متین در «پیام افغان» برنامه هفتگی داشت

رویداد کلاب هم جنس گرایان در فلوریدا، امریکا را تکان داد و احساسات صدها میلیون نفر را برانگیخت درحالیکه عامل آن خود را قسم خورده داعش می داند و قبل ازعملیات به پلیس زنگ زده بود، داعش هنوز آنرا تائید نکرده است در این میان هفته قبل مامورین اف بی آی و شبکه های رادیو تلویزیونی به سراغ «افغان تی وی» در کانوگا پارک به مدیریت عمر خطاب آمدند، چون پدر عمر متین در این تلویزیون برنامه هفتگی درباره بیمه داشت و عمر خطاب ضمن تاسف از حادثه ای که برای 49 امریکایی پیش آمده، پدر متین را یک بیزینس من و در ضمن کاندیدای سابق رئیس جمهوری افغانستان معرفی کرد و گفت او و خانواده اش در جریان این تصمیم و حادثه نبودند.
از سویی دانالد ترامپ با پیامی خشم خیلی ها را برانگیخت و هیلری به همدلی و همدردی با بازماندگان پرداخت و نکته مهم اینکه عمرمتین، زاده نیویورک و تحصیلکرده همین سرزمین و بعنوان سیکوریتی کار می کرد، همسر اولش که مدتها پیش طلاق گرفته می گوید او شخصیت ثابتی نداشت و از سویی در شبکه های تلویزیونی هر لحظه برای متین شخصیت پیچیده ای می سازند در این میان مردم برای اهدای خون، همه مراکز را پرکرده و سبب حیرت شده اند.
پرچم های امریکا از کاخ سفید تا میدان ها و مراکز مهم و سفارتخانه ها و حتی کشورهای مختلف نیمه افراشته شد و مردم بروی سایت ها، میلیونها دلار کمک برای بازماندگان حادثه اهدا کرده اند. راهپیمایی همین گروه در لس آنجلس نیز با حادثه ای روبرو شد و جوانی را با همه تجهیزات یک حمله مسلحانه دستگیر کردند که خبر از یک فاجعه دیگر می داد.
مراکز، انجمن ها و کانون های اسلامی از این حادثه ابراز تاسف کرده و به خانواده هایشان تسلیت گفتند.
ضمنا همسر کنونی اش بدلیل آگاهی از این ماجرا وضمنا همکاری با او در رساندن متین به این مکان و همچنین اطلاع ندادن آن به پلیس تحت بازجویی است.
در این میان راجر حیمنز یک کشیش جوان در ساکرامنتو گفت بنظر من همجنس گرایان باید بیشتر از اینها در اورلاندو کشته می شدند و باید آنها را به گلوله بست که خشم میلیونها نفر و کلیساها و رهبران مذهبی را برانگیخت.

1514-97

1514-98

1514-99

1514-100