1543-43

خانم الی بیزینس وومن موفق و معروف عرضه اینترتیمنت
اینک در عرصه بیزینس سمعک های دیجیتالی قابل چارج فعالیت دارد

نام «الی» یک نام بسیار آشناست. نام یک چهره فعال، یک بیزینس وومن موفق، که در طی سالهای اخیر در هر بیزینسی توانسته با توفیق بالایی روبرو شود. الی را خیلی ها هم بعنوان همسر هنرمند نامدار مایکل مرد هزار چهره می شناسند که در بیزینس تازه هم کنار هم ایستاده اند و یاور هم هستند.
«الی» در عرضه هنر و برنامه های بزرگ کنسرت ایرانی، اینک وارد عرصه یک بیزینس تازه میشود که جنبه های انسانی آن بر همه چیز آن می چربد. بیزینس تهیه و تولید سمعک های جدید دیجیتال که برای اولین بار با قیمت های باور نکردنی و امکانات رفاهی است، چون بهره از چارجر برقی، بدون نیاز به تعویض مرتب باطری ها.
الی در این باره می گوید: من قبل از آنکه در کار کنسرت و برنامه های هنری با مایکل همراه شوم، درواقع در هنگام ورودم به امریکا، بعد از تحصیلات خود در کالج، در شهر سانتاباربارا، از سال 1984 تا 2009 در کاربوتیک های زنجیره ای بودم، که در نقاط مختلف کالیفرنیا شعبه داشت و بیزینس بسیار موفقی بود، در سال 2009 به دلیل ادامه تحصیل پسرم در لس آنجلس به این شهر کوچ کردم و به مرور به عرصه اینترتیمنت پا گذاشتم که بهانه ماندگاری من همسرم مایکل بود اما چه شد که من به بیزینس تولید سمعک روی آوردم، راستش دلیل اول آن پدر و مادرم بودند، که پدرم 90 سا له و مادرم 78 ساله هستند، هر دو نیاز به سمعک داشتند و من می دیدم که آنها همه هفته گرفتار این وسیله شنوایی هستند، چون بهرحال می خواستند به رادیو و تلویزیون گوش کنند و از سویی با نوه های خود رابطه برقرار سازند. ولی مسئله مهم گم شدن سمعک ها و باطری ها، تعویض مرتب باطری ها، آنها را دچار مشکل کرده بود. من به دنبال راه چاره رفتم با خود گفتم نه تنها برای پدر ومادر خودم، بلکه برای همه پدر ومادرهایی که نیاز به سمعک دارند، به دنبال یک شیوه تازه بروم و بعد از 9 سال تحقیق و گفتگو با کمپانی ها و کارخانه های مختلف، سرانجام من بیک سیستم تازه سمعک های دیجیتالی دست یافتم، که برخلاف قیمت های سنگین 3 تا 4 هزار دلاری می توان با چند صد دلار آنها را تهیه کرد، بلافاصله به کارخانه بزرگی در شیکاگو سفارش را شروع کردم، که مهم ترین اصل این سمعک ها، اصل باطری آنها بود و هزینه سنگینی که با خود داشت، این سمعک های جدید دیجیتالی با یک چارجر برقی کلی نیاز همه روزه به باطری و خرید و تعویض آنرا از بین می برد، چون هر شب با چارج برقی، می توان 16 ساعت از آن استفاده کرد.

1543-45

برای من که همیشه نگران پدر و مادرم بودم، این مسئله مهم بود، که چگونه آنها می توانند مرتب، سمعک های چند هزار دلاری بخرند و یا با دردسر باطری ها همراه باشند، راستش را بخواهید خیلی کم ما درباره افراد کم شنوا و ناشنوا فکر می کنیم، چون مشکل ناشنوا اصلا به چشم نمی آید، درحالیکه مهمترین مشکل و مسئله یک انسان به ویژه یک انسان بزرگسال بحساب می آمد. می تواند او را بکلی از فعالیت های روزانه، از رفت و آمد و مکالمه و ارتباط با اطرافیان شان باز دارد.
یکی دیگر از امتیازات این سمعک های جدید کمپانی ما، جلوگیری از سوت زدن های آزاردهنده است چون سوت زدن همیشه سبب دستپاچگی شخص میشود، اطرافیان را اذیت می کند، از حضور آنها در اماکن عمومی چون سینما و رستوران و مهمانی ها باز می دارد.
• به خانم الی می گویم این اقدام شما نشان می دهد، که شما بجای اندیشه برای کسب سود بالا و درآمد کلان به فکر انسان هایی هستید که خیلی ها فراموش شان کرده اند، چون قیمت این سمعک ها آنقدر کم است، که خیلی ها باور نمی کنند.
– مهمترین هدف ما همین بود، اینکه با قیمت هایی چون 99/229 بکلی بازار را بشکنیم درحالیکه قیمت اصلی آن برای ما 99/549 دلار است و حتی امکان خرید سمعک های یدک را بدهیم، که فریادرس موارد اضطراری باشد.
من بارها در مهمانی ها، رستوران ها، حتی در سفرها شاهد بودم، که پدر و مادری با گم کردن باطری بسیار کوچک سمعک خود، به کلی فلج شده اند، ارتباط با اطرافیان را از دست داده اند، سفرشان به یک کابوس مبدل شده، مهمانی شان ناتمام مانده، غذا را در رستوران نیمه کاره گذاشته و رفته اند.
این سمعک های دیجیتالی بسیار کوچک کمپانی ما، با تائید سازمان پزشکی امریکا FDA می باشد، اگر کسی به دلیلی با مشکلی روبرو شد می تواند آنرا بعد از 30 روز به ما برگرداند.
در ضمن قیمت دو عدد سمعک که برای زن و شوهر و زوج ها قابل استفاده است 99/399 با قیمت اصلی 99/1049 است. و یادتان باشد که قیمت های بازار اینک بین 3 تا 4 هزار و حتی در بعضی موارد تا 6 هزار دلار است. بعضی ها مدعی هستند که کیفیت کارشان عالی است، درحالیکه براساس کیفیت عالی صوتی و پارازیت گیر، این دستگاه ها را دیزاین کرده و تولید می کنیم، چون مستقیما با کارخانه ارتباط داریم، به دنبال سود کلان نیستیم. من وقتی به پدر و مادرم گفتم این سمعک ها، بدون نیاز به تعویض باطری، 16 ساعت استفاده تنها با 2 ساعت چارج است باورشان نشد، چون یکی از بزرگترین مشکلات آنها همین مسئله خرید مرتب باطری ها بود.
درباره امتیازات دیگر این محصول و تولید جالب، هفته های آینده با خانم الی و مایکل هنرمند خوب مان گفتگو خواهیم داشت.

Tel: (747) 265-0550

1543-46