1547-1

1547-4

1547-5

شرکت Enrich Financial با مدیریت آرین اقبالی پایه گذار و بنیان گذار خدمات بهبود، ترمیم و تصحیح کردیت در راستای گسترش خدمات اعتباری و رفع مشکلات هموطنان عزیز با افتخارخدمات نوین خود را در زمینه مدیریت و کاهش بدهی های دانش آموزی و دانشجویی ارئه می نماید.
لازم به توضیح است این خدمات در راستای سایر خدمات کردیت ریپیر Enrich Financial خدمت تمامی عزیزان ارئه می گردد و ضمن کاهش بدهی ها نکات منفی به وجود آمده مربوط به این وام ها را نیز از بین می برد.
بعد از موفقیت های پیاپی کمپانی Enrich Financial در سال های 2016 و 2015 هم زمان با افتتاح شعب جدید در Orange County و Irvine برای ارائه خدمات هرچه بهتر به هموطنان عزیز ساکن در این مناطق و همچنین افتتاح شعبه Glendale برای ارائه خدمات هرچه بهتر به هموطنان ارمنی زبان، با توجه به درخواست های مکرر و پرونده های زیادی که در خصوص کاهش بدهی های معوقه دانش آموزی و دانشجویی روبه رو بودیم جلسات مختلفی و تحقیقات گسترده ای را در این زمینه به صورت کاملاً تخصصی آغاز نمودیم.
جلسات با Department of Education نتایج بسیار خوبی را حاصل نمود.
این موفقیت با ایجاد یک دپارتمان تخصصی در زمینه وام های دانشجویی و دانش آموزی شامل انواع وام های (subsidized و unsubsidized) ضمن ارائه مشاوره رایگان به هموطنان عزیز آماده ارائه خدمات هر چه بهتر در گروه های
1- تجمیع و یکپارچه سازی وام های دانشجویی و دانش آموزی
2- کاهش نرخ سود و بهره و کاهش میزان پرداختی
3- تنظیم اقساط متناسب شرایط حداقلی پرداختی دانشجویان و دانش آموزان.
لازم به توضیح است شرکت Enrich Financial با مدیریت آقای آرین اقبالی ضمن بهره گیری از دانش تخصصی و نظرات کارشناسانه موجود در زمینه انواع وام های دانشجویی و دانش آموزی بعد از برگزاری جلسه مشاوره رایگان با هموطنان عزیز و متقاضیان گرامی برای مدیریت و کاهش بدهی انواع وام ها نسبت به از بین بردن نقاط منفی ایجاد شده منحصر به این وام ها اقدام می نماید.
این خدمات در قالب یک پکیج ویژه قابل ارائه به هموطنان عزیز می باشد، ذکر این نکته حائز اهمیت است که با توجه به در اختیار داشتن یک نرم افزار تخصصی محاسبه دقیق و روند اجرایی پروژه به صورت مشخص به هموطنان عزیز ارائه خواهد شد.
امید است این خدمات نوین مانند همه خدمات دیگر شرکت Enrich Financial پنجره جدیدی را برای تابیدن نورامید به اعتبار هموطنان عزیز ایجاد نماید.
Enrich Financial ارائه دهنده نسل جدید خدمات ترمیمی اعتبار شما.

1547-6