1562-41

داوود بهبـودی: «دنیای عشـق» را با عشـق به
جوانان ایرانی و جهـت آموزش به آنان ساختم

1562-42

داوود بهبودی در خلال سال های همکاری با اساتیدی چون منوچهر چشم آذر، احمد پژمان، کاظم عالمی، مرحوم آندرانیک و واروژان تجربه های ارزشمندی کسب نمود. داوود تجربیات خود را با مهارت و استادی تمام، در آلبوم اخیرش با نام دنیای عشق، به منظور آموزش نسل جدید و حفظ موسیقی به کار برده است. او آهنگ های این آلبوم را با مهارت و چیره دستی منحصرا برای ساز گیتار به گونه ایی تنظیم کرده که گوش فرا دادن به این آهنگ ها، استادی داوود در نواختن گیتار، آهنگسازی و تنظیم را برای تمام شنوندگان از هر رده سنی قابل لمس و نمایان می کند. تکنیک و مهارت وی در این آلبوم تحسین همگان را برانگیخته است.

1562-43

لقب استادی به حق برازنده داوود بهبودی می باشد، چرا که کوله باری بیش از ۵۰ سال تجربه را تبدیل به نت و موسیقی کرده و با ادبیات و اشعار نامداران اردلان سرفراز، ایرج جنتی عطایی، شهیار قنبری و همچنین شاعره نامدار هما میرافشار، به نوبه ی خود تلاشی عظیم در حفظ فرهنگ، ادبیات و موسیقی پارسی داشته است.
ثمره وفاداری داوود بهبودی به فرهنگ، ادبیات و موسیقی ایران در قالب آلبوم دنیای عشق هم اکنون از طریق وب سایت داوود بهبودی و تمامی فروشگاه های معتبر موسیقی در جهان نظیر آی تیونز، و همچنین فروشگاه های معتبر ایرانی در شهر لوس آنجلس قابل دسترسی می باشد. داوود بهبودی آرزو دارد شما نیز با تهیه این آلبوم برای خود و فرزندانتان، به همراه او قدمی در حفظ فرهنگ و آموزش نسل جدید برداشته باشید.

1562-44

www.DavoodBehboodi.com
www.Facebook.com/
DavoodBehboodi
www.Instagram.com/
DavoodBehboodi_official