1331-25

 

1331-18

 

این جشنواره زیبایی، فرهنگی، وقار و یگانگی کشورهای مختلف بود، در این جشنواره،برندگانی به عنوان
Miss Asia  USA
Mrs. Asia USA
Miss Latina  Global
Miss Teen Latina Global
Miss Teen Asia USA
اعلام شدند، نه تنها  این برنامه در بعضی از1331-20 شبکه های تلویزیونی و رادیوئی پخش شد، بلکه در بیشتر ممالک آسیایی  هم به نمایش گذاشته شد، بیشتر شرکت کنندگان مقیم امریکا بودند ولی بعنوان نماینده کشورشان در این مسابقات شرکت کردند.
Virgelia Villegasپرزیدنت و تهیه کننده این برنامه که تخصص او در مسابقات ملکه زیبایی – خیریه و فشن شو و غیره است، جایزه 2009 Asian American Enterpreneur of the Year را از آن خود کرده است.
با بسیاری از شرکت کنندگان در ملکه زیبایی صحبت کردم، ولی چند تا از آنها را برایتان دست چین کردم.

 

مصاحبه با Mrs Asia  USA 2007
برنده جشنواره ملکه زیبایی آسیا در امریکا 2007 که نماینده کشور هند است.
چه احساسی در مورد شرکت1331-19 کنندگان جدید این جشنواره دارید؟
– به عقیده من این جشنواره و شرکت کنندگان هر سال بهتر وبهتر می شوند و هرسال چهره های جدید و بهتری را می بینم.
آیا در جمع شرکت کننده ها کسی مورد علاقه شماست؟
– شرکت کننده موردعلاقه من از چین و ایران و همینطور هند، کشور خودم است.
بعد از اینکه عنوان ملکه زیبایی 2007 رااز آن خود کردی، چه چیزی در زندگی شما عوض شد؟
– زندگی من کاملا عوض شد، خیلی اعتماد به نفس من زیاد شد، در فشن شوهای مختلف شرکت و همکاری میکنم، قاضی بعضی از جشنواره ها میشوم.
در آینده چه برنامه ای دارید؟
– دلم میخواهد که الهام بخش زنهای دنیا باشم، من خودم1331-21 یک بیزینس وومن هستم و دوست دارم که زنهایی که در تاریکی زندگی میکنند، از آن نقطه تاریک بیرون بیایند و وارد جامعه  بشوند و اعتماد بنفس داشته باشند، این کاری است که من دلم میخواهد برای آنها انجام بدهم.
آیا قبل از برنده شدنتان در هیچ مسابقه ای شرکت کرده بودید؟
– خیر من درحقیقت از زمان برنده شدنم در این جشنواره بودم و قبل ازآن در هیچ جشنواره شرکت نکرده بودم و هیچوقت هم بر روی یک صحنه حاضر نشده بودم!

گفتگوبا نماینده ایرانی در جشنواره

 

با توکتم ابوذری Toktam  Aboozary که نماینده بانوان ایرانی Mrs. Asia USA است گفتگو کردم او که در این مسابقه نفر سوم Second Runner وهمینطور برنده 2 جایزه دیگر شد، برنده بهترین لباس شب و همین طور برنده بهترین کامیونیتی سرویس Award of Excellence شده است .
از خودتان بگوئید؟
– من بعنوان نماینده بانوان ایرانی Mrs. IRAN در جشنواره Mrs. Asia USA که مقیم امریکا هستند، شرکت کرده ام، رقابت بسیار سختی بود ولی خوشحالم که توانستم تا بحال به این مراحل برسم و امیدوارم ایران را و ایرانی را بخوبی وآن طوری که شایسته ایرانی های عزیز است، بعنوان نماینده معرفی کنم.
چه شد که در این جشنواره شرکت کردید؟
– من اول ثبت نام نکردم، مسئولی از این جشنواره مرا در جایی دید و از من1331-24 خواست که نماینده بانوان ایرانی باشم، چون شرکت در این مسابقه را دیر شروع کردم، فکر می کردم که نمیتوانم از عهده آن بر آیم، ولی آنها  اصرار داشتند و می گفتند که من واجد شرایط آنها هستم، بهرحال شرکت دراین مسابقات آنقدر زندگی و شخصیت مرا دستخوش تغییر کرد که حد نداشت، ولی من برای ثابت کردن که یک زن ایرانی می تواند موفق باشد و خودش و استعدادهایش را باور داشته باشد وارد میدان شده ام وامیدوارم که بتوانم تا به آخر با سرافرازی پیش بروم.
اصولا به چه کاری مشغول هستید؟
– من 6 ماه از سال را در هند کار میکردم و 6ماه را در امریکا بودم، وقتی که به امریکا آمدم، دوست داشتم که کار هنرپیشگی و مدل بودنم را ادامه  بدهم وهمین طور دلم میخواهد که به فعالیت های اجتماعی مشغول شوم واین جشنواره باعث شد که من بتوانم با ایرانی های عزیز در رابطه باشم و امشب هم لباس ملی ایران را به نمایش میگذارم.
فکر می کنید که سخت ترین رقبای شما چه کسانی هستند؟
– چون رقابت خانم ها Mrs. Asia USA  با Miss Asia USA فرق دارد، بنابراین خانم ها فعالیت های اجتماعی بیشتر و همین طور اعتماد به نفس بیشتری دارند و همین طوربرروی هموطنانشان تاثیر دارند، و دلشان میخواهد که برای اجتماع موثر باشند برای من برنده شدن آنقدر مهم نیست، برای اینکه تا اینجا هم  که خودم را رساندم بسیار سخت بود و بسیاری نتوانستند تا به این مرحله هم برسند و بنظر من تمام آنهایی که به این مرحله رسیده اند برنده هستند، این جشنواره پر از تلاش و درد بود ولی من تا اینجا هم راضی هستم.
چه پیامی برای خوانندگان مجله جوانان و اصولا ایرانی های عزیز دارید؟
– در طول این مدت آنقدر خانمهای ایرانی زیبا و با وقار در این مسابقه شرکت کردندکه حد نداشت ولی آنها خودشان را باور نداشتند و من خیلی دلم میخواهد که بتوانم سمبلی برای خانمهای ایرانی باشم، ما شرقی هستیم و صورت های1331-22 زیبا و اصیل و خانم بودن و فرهنگ  اصیل خودمان را داریم،ولی توی امریکا زندگی میکنیم، بنابراین باید رشد کنیم و خود را باور کنیم .
با توکتم مصاحبه ای مفصل در رادیو جوانان (فرح شو) کرده ایم که می توانید در رادیو جوانان به این مصاحبه گوش دهید.
1331-23Jacqueline Kim
برنده Miss Asia USA
 دختر شایسته آسیا در امریکا 2012
Salta  Kozhomberdieva
برنده بانوی شایسته آسیا در امریکا
2012