1382-41

1382-42

میلاد پسر هنرمند داریوش خواننده محبوب همه نسل ها، اینروزها بعنوان یک بازیگر بسیار مستعد و قابل انعطاف در هالیوود به پیش میرود، هر فیلمی که بازی می کند، فیلمسازان را نسبت به توانایی های هنریش شگفت زده می سازد.
«میلاد اقبالی» که تا امروز در چند فیلم سینمایی ، چند سریال و فیلم های تبلیغاتی ظاهر شده، عضو اتحادیه هنرپیشگان هالیوود است و امسال با اولین فیلم سینمایی خود: دختری که در شب تنها به خانه میرود نوشته و کارگردانی آنا لیلی امیرپور به  ساندنس فیلم فستیوال میرود.
این فیلم، اولین فیلم ایرانی است که بصورت سیاه و سفید به زبان فارسی در هالیوود ساخته شده و در آن علاوه بر میلاد اقبالی، آرش مرندی، شیلا وند،ژان مارنو مارشال منش شرکت دارند که بزودی با دست اندرکاران این فیلم گفتگو خواهیم داشت.
میلاد از 5 سال پیش یادگیری را آغاز کرد، در 4 فیلم تبلیغاتی و یک فیلم از دیسنی کمپانی، بعد در آثار دیگر ظاهر شد.
میلاد یک شانس بزرگ دارد، یک پدر هنرمند و مشوق خوب چون داریوش و یک مادر خستگی ناپذیر و دلسوز و آگاه چون ونوس دارد که با او همه جا همراه است و در همه ادیشن ها حضور می یابد.  او یک تکیه گاه روحی برای پسر هنرمندش می باشد و برخورد او با میلاد خیلی حرفه ای و استادانه و هوشمندانه است. ونوس درمسیر حرکت های بزرگ میلاد، خستگی را نمی شناسد، و شب و روز خود را می گذارد.
میلاد دوره سولفژ می گذراند، زیبا می خواند، پیانو می نوازد و جالب اینکه در زمینه تحصیل، بسیارکوشاست و اینروزها بخاطر دریافت چند پیشنهاد تازه و عقد قرارداد برای دو فیلم جدید، خوشحال است و بزودی راهی شیکاگو میشود تا با بازیگران معروف در فیلم جدیدش همبازی شود.
تبریکی صمیمانه داریم برای داریوش و ونوس عزیز که چنین پسر هنرمند، متکی بخود، قدرتمند را تربیت کرده اند.

1382-43