1354-17

1354-18

برنامه های جدید رادیویی احمد آزاد خواننده نامدار و چهره معروف رادیو تلویزیونی در رادیو جوانان بسیار مورد توجه قرارگرفت.
هفته قبل برنامه مصاحبه بازنده یاد فردین وهمچنین مصاحبه با علی نظری و زنده یاد حسن شجاعی پخش شد که با مهر شنوندگان رادیو روبرو شد. که همین جمعه 24 می از 10 تا 11 صبح و 11 تا 12 شب پخش می شود.
این هفته با احمد آزاد چهارشنبه 29 می در ساعت 10 تا 11 صبح و 9 تا 10 شب سری زدیم به آرشیو برنامه های بزم عاشقان وبرنامه معروف شما و رادیو قبل از انقلاب.
– قسمت اول این برنامه ایرج و گلپا همراه اسدالله ملک و فرهنگ شریف وصارمی و اسماعیل بیک یک قطعه مخالف سه گاه اجرا می کند در قسمت دوم تاجیک همراه با پرویز یاحقی آهنگ رقص پروانه از ساخته های یاحقی آهنگ معروف کارون را اجرا می کنند و در قسمت سوم ایرج واسدالله ملک برنامه اجرا می کنند که شامل چهارمضراب و آواز و بدرخواست مردم آهنگ مگه میشه را اجرا می کند. این برنامه در حضور پرویز یاحقی و انوشیروان روحانی است.

1354-19

1354-20

با خبرشدیم که در برنامه بامداد آدینه هفته گذشته به مناسبت روز مادر احمدآزاد هدیه ای به مادران ایرانی بخشید که بسیار مورد قبول واقع شد. و تقاضا دوباره این هدیه باعث شده که این هفته هم – دوباره مادران این هدیه را داشته باشند – اما هدیه روز مادر- ترانه و ویدیویی بودکه از تلویزیون پخش شد- این ترانه که با صدای احمد آزاد و همسرش مستانه آزاد بود- ترانه ای بود  از استاد همایون خرم با شعر محمدعلی شیرازی که بصورت دو صدایی اجرا شده بود و تنظیم آن از داوید گرشوئی همکار برنامه تلویزیون احمد آزاد- نوازنده کیبورد بود- و از قرارمعلوم، سال گذشته برای بیستمین سالگرد ازدواج احمد آزاد و همسرش اجرا شده بود و قرار نبود که پخش شود ولی روز مادر- در برنامه احمد آزاد باتماس تلفنی به همسرش اطلاع می دهد که در نظر دارد ترانه «وصال» را با ویدیویی از مراسم ازدواجشان در تلویزیون پخش کند و به او و همه مادران ایرانی هدیه کند- مستانه خانم هم در نیمه های شب با این تلفن غیرمنتظره چنان سورپرایز می شودکه نمی داند چه باید بکند و یا چه جوابی بدهد و بالاخره می گوید: این یک آهنگ عاشقانه و خانوادگی بود وقرار نبود که پخش شود ولی از آنجا که می دانم چقدرخانواده بزرگت یعنی مردم ایران را دوست دارید، فکر میکنم پخش آن خالی از اشکال باشد، چون باز هم درمیان اعضای خانواده شنیده خواهد شد- و به این صورت آهنگ وصال – با صدای مستانه و احمد آزاد به مادران ایرانی تقدیم شد- و بسیار هم مورد پسند واقع شد چنانکه همان شب به تقاضای بسیاری از مردم دوباره پخش شد و از قرار معلوم با توجه درخواست بسیاری از مردم در فیس بوک و تلفن وغیره این هفته هم در برنامه بامداد آینه- به بینندگان برنامه تقدیم خواهد شد. شنوندگان صدای مستانه را بسیار دلنشین و زیبا می دانند و اجرای آهنگ را خوب و استادانه.
برای خانم مستانه و احمد آزاد- موفقیت های بیشتر و سلامتی وسعادت در کنار هم آرزو می کنیم.

1354-21

1354-22