1629-32

طبق روال چندین ساله غربت نشینی ایرانیان، یکبار دیگر برو بچه های سنین متفاوت به بهانه نیک«جام دوستی» فوتبال، در تعطیلی 3 روزه Labor Day در اورنج کانتی جنوب کالیفرنیا کنار هم جمع می شوند.
فوتبال، این محبوب ترین ورزش جهان، نه تنها میلیارد ها بیننده در اقصی نقاط جهان را به پای تلویزیونها میخکوب می کند تا مسابقات حرفه ای ترین بازیکنان در بازیهای جام جهانی و نظیر آن را تماشا کنند، بلکه علاوه بر آن، نوجوانان و جوانان آماتور و پابه سن گذشته ها و فوتبالیستهای دیروز تیم ملی و پیشکسوتهای امروز را هم به مستطیل زیبای سرسبز می کشاند تا به هر نحو، پایی به توپ زده و شگردهای خود را به رخ بکشند.
همین شنبه تا دوشنبه، اول تا سوم سپتامبر، جام دوستی در Great Park اورنج کانتی با حضور تیمهای متعدد در رده های مختلف سنی برگزار میشود تا ورزشکاران بر روی چمن طبیعی بسیار ایده آل این پارک نوساز و دیدنی، در هوای مفرح در کنار اعضای خانواده دقایق خوشی را سپری کنند. امسال اندی هنرمند ورزشکار و محبوب، در کنار فوتبالیستهایی که هر هفته با آنها بازی می کند در جام دوستی شرکت می کند. در حالی که چهره های دیگری مانند غلام وفاخواه، اسماعیل حاج رحیمی پور، آرش نوآموز و سورپرایزهای دیگری هم آنجا خواهند بود. حتی داوود بهبودی یکی دیگر از هنرمندان ورزشکار که سالها بک راست تیمهای ایرانی مثل پارسیان بوده، یکشنبه شب برنامه ویژه «جام دوستی» را در رستوران کاسپین ارواین اجرا خواهد کرد. حسین زما و همکاران زحمات زیادی برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد ورزشی خانوادگی در طول سالها کشیده اند و بسیار مفتخر و خوشحالند که یک سال دیگر میزبان بیش از چند صد فوتبالیست جوان و مسن در یکی از شایسته ترین مکانهای گردهمائی ایرانیان باشند.