varzesh3

در خواست السد قطر براي تغيير محل بازي
با استقلا‌ل: تهران امنيت ندارد

راديو فردا: به نوشته سايت باشگاه السد قطر مسوولا‌ن تيم فوتبال اين باشگاه به طور كتبي خواهان توجه ويژه فدراسيون فوتبال كشورشان شدند تا از كنفدراسيون فوتبال آسيا بخواهند مسابقه بعدي تيم فوتبال آنان با تيم ايراني استقلا‌ل به جاي ورزشگاه آزادي تهران در شهر ديگري انجام شود.
مسابقه رفت اين دو تيم در ليگ قهرمانان فوتبال آسيا قرار است سه شنبه اول مارس در تهران انجام شود.
اين سايت مي‌افزايد: >پس از پيروزي دو بر صفرتيم السد بر تيم هندي دمبو در مسابقه مقدماتي اين جام، السد به مسابقه‌هاي گروهي ليگ قهرمانان فوتبال باشگاههاي آسيا راه يافت و پيشتازان گروهها به دور بعد راه مي‌يابند. تقاضاي تيم السد براي انتقال بازي از تهران، به دليل شرايط و اختلا‌ل در امنيت پايتخت ايران ابراز شده است.
در خواست تيم عربي پس از لغو رقابتهاي اتومبيلراني فرمول يك در بحرين و در پي ناآرامي‌هاي دو روز 25 بهمن و اول اسفند در تهران در سايت باشگاه السد انتشار يافت و در ايران تنها خبرگزاري كار (ايلنا) با عنوان بي نتيجه بودن اين درخواست به آن اشاره داشت كه بي درنگ از خروجي اين خبرگزاري نيمه رسمي حذف شد

در گروه دوم تيمهاي پاختاكور ازبكستان با استقلا‌ل ايران، النصر عربستان سعودي و السد قطر قرار دارند.  تيم استقلا‌ل سه شنبه هفته آينده در نخستين بازي اش در اين فصل در ساعت 17.30 به وقت تهران بايد با حريف قطري در ورزشگاه آزادي بازي كند. اما اكنون تيم قطري سه روز پس از پيروزي بر حريف بي نام و نشان هندياش خواهان تغيير محل بازي رفت در تهران شده است تا از هواداران استقلا‌ل فاصله گيرد.
اين در شرايطي است كه پس از ماجراهاي انتخابات رياست جمهوري اسلا‌مي‌در سال گذشته و ناآرامي‌هاي تهران، تعداد تماشاگران و هواداران دو تيم پرطرفدار استقلا‌ل و پرسپوليس به دليل جو پليسي ورزشگاهها در تهران و شهرستانها، كاهش كم سابقه اي داشته است.
استقلا‌ل پس از مسابقه هفته آينده با السد، بايد روز بيست و چهارم اسفند در دومين مسابقه گروهي در رياض عربستان به ديدار النصر عربستان برود. در آخرين مسابقه مرحله رفت استقلا‌ل در ورزشگاه آزادي تهران ميزبان تيم پاختاكور ازبكستان خواهد بود