chekabar6.1

پسر هيلاري كلينتون بزور وارد خانه شارون استون شد! 

 

 

 

شـارون اسـتـون هـفـتـه قـبل شكايتي تسليم پليس كرد كه جواني با زور وارد خانه اوشده و مي‌خواست با او رابطه عاشقانه داشته باشد!
برادلي گودن 35‌ ساله كه خود را پـسـر هيلاري كلينتون وزير امـور خارجه و پليس فدرال وهـمـچـنـيـن نـويـسنده فيلم King’s Speech مـعـرفي مي‌كرد، مي‌خواست در ازاي دوستي با شارون به او  املاك زيادي را از سوي مادرش به او ببخشد!!
پليس اين جوان را دستگير نموده و تا زمان دادگاه دستور داده از 100‌ ياردي محل زندگي و كار شارون استون هم عبور نكند.

 

 

 

 

 

 

 


جنجالي ترين ستارگان هاليوود در يكسال گذشته 
Bad Boy Bad & Girl In Hollywood

hekabar1.2hekabar1.1

به جرات جنجالي ترين ستارگان هاليوود در يكسال گذشته،چارلي شين و ليندسي لوهان بودند، چون ايندو  در طي اين مدت، مرتب در مراكز ترك اعتياد، در دادگاهها، در زندان ها و خلاصه غوطه ور در حوادث منفي و شر زياد بودند.
در طي يكسال گذشته هيچ هفته اي نبود كه ايندو گرفتار حادثه اي نباشند وهمانطور كه شاهد هستيم همچنان نيز جنجال آفرين و دردسر ساز هستند.
ليندسي با اتهامات رانندگي در حال مستي و يا مصرف مواد، دزدي ودرگيري با عكاسان و چارلي با اتهام كتك زدن همسرش، تهديد به قتل و دستگيري بدليل مصرف مواد وسرانجام درگيري با سازندگان سريال تلويزيوني خود و دليل بيكاري 200‌ نفر!

خوانندگاني كه براي قذافي خواندهاند دستمزد خود را به امورخيريه مي‌بخشند

chekabar3.1

درطـي سـالهاي اخير بدعوت مـعمر قذافي ديكتاتور منفور ليبي و پسرش مصطفي، چند خواننده معروف امريكايي براي اجراي كنسرتهايي به ليبي رفتند و بـرخـي از ايـن كنسرت ها خصوصي براي خانواده قذافي اجرا شد. اين خوانندگان: ماريا كــــري، آشـــر، Cent 50، فورتادو، بيانسه بودند.
‌اخيرا با جنجال قذافي و كشتن مردم سرزمين خود با توپ و تفنگ و هواپيما، اين خوانندگان با ابراز شرمندگي و پشيماني از اجـــراي بــرنــامــه، بــراي او، مي‌خواهند دستمزدهاي گرفته  شده خود را به امور خيريه اختصاص دهند البته  بيانسه سال قبل يك ميليون دلار دستمزد خود را به بنياد كلينتون جهت  كمك به هائيتي بخشيد و اخيرا ماريا كري، آشر نيز اعلام كردند دستمزدهاي خودرا به سازمان هاي خيريه مي‌بخشند.

 

جنيفرلوپز در شوي بزرگ
American Idol‌
هر بار لباس و آرايش جديد دارد

chekabar4.1

‌جنيفرلوپز ستاره و خواننده محبوب، از روزي كه بعنوان داور در شوي بزرگAmerican Idol‌ ظاهر شده، هر بار با لباس وآرايش و ميكاپ تازه و متفاوتي ظاهر شده و همه را سورپرايز كرده است.
در ميان لباسهايي كه در اين مدت به تن كرده و ميكاپي به صورت داشته، يكي بعنوان بهترين  و يكي هم بعنوان بدترين  انتخاب شده است، ولي يادتان باشد كه هنوز توانايي جنيفر در گزينش رنگها، مدل ها، اعجاب آور است ضمن اينكه بامشاوران خوبي همكاري ميكند، و همين اورا هميشه مد روز و مورد توجه همه سنين قرار مي‌دهد.

دستگيري دختر كيت ريمارد خواننده رولينگ استون

chekabar5.1

 

  سبب دستگيري اش شد.وهمينتئودورا با يك قلم قـــرمـــز نــوشـتــه  بـودTOA ودر ضمن در حال عادي نبود
هفته قبل تئودورا ريچاردز 26‌ ساله دخـتـر خـوانـنـده مــعـــروف گــروه دومـيـنـيـك، كيت ريچاردز، درحال شعار نويسي بروي ديـوارهاي منهتن نيويورك دستگير شد.