1553-12

1553-3

1553-4

ایرانیان جنوب کالیفرنیا انتظار می کشند تا گوگوش جاودانه موزیک ایران، در تاریخ اول جولای در سالن بین المللی Segerstrom Center For The Arts روی صحنه بیاید و با هزاران نفر هم صدا همه ترانه های محبوب شان را بخواند و گوگوش از هم اکنون نوروز را به همه هموطنان خود در سراسر جهان تبریک می گوید.
«گوگوش»همواره توجه عمیقی به حرکت های انسانی دارد، در زمینه های مختلف از حرکت های زنان چون روز جهانی زن، که از دیدگاه او مبارزات زنان را در سراسر جهان در مسیر احقاق حق شان است، حمایت می کند و در صحنه های مختلف از آنها سخن می گوید.
«گوگوش» در طی سال به کشورهای مختلف جهان سفر می کند و هربار با هزاران ایرانی دیدار می کند و نه تنها خاطره های زیبای گذشته شان را زنده می کند بلکه خاطره تازه ای برایشان می سازد.
گوگوش از هیچ رویدادی بی خبر نمی ماند، وقتی فاجعه آتش سوزی ساختمان پلاسکو در تهران پیش می آید، لحظه به لحظه آنرا دنبال می کند و به روی فیس بوک و وب لاگ خود با خانواده های از دست رفته ها سخن می گوید، با آنها همدردی می کند و می کوشد به نوعی تسکین شان بدهد و دیدیم که نسل جوان همان خانواده ها روی فیس بوک و انستاگرام ها، گوگوش را بخاطر این حرکت انسانی و توجه عمیق اش می ستایند.
گوگوش به مناسبت والنتاین، روز عشق و سپندارمذگان را بر همه عاشقان خجسته باد می گوید و برای همه عاشقان جوان آرزوی خوشبختی می کند و به همه می گوید من با شما همیشه عاشقم.
وقتی فیلم اصغر فرهادی برنده اسکار میشود، گوگوش با همان خلوص همیشگی می گوید: چه حس خوبیه، خوشحالیمو خواستم با شما قسمت کنم تبریک به اصغر فرهادی و همه ی ایران و جامعه هنری.
گوگوش در طی سال، همیشه از آنها که سالها سابقه همکاری شان را داشته یاد می کند، هر بار در سالگرد پرواز ابدی واروژان، او را می ستاید و از کارهای مشترک شان: رویایی، باورکن، وقتی نیستی، گهواره، وقتشه، فصل تازه، همسفر، خوابم یا بیدارم، شب شیشه ای و ماه پیشونی که این چهره نامدار تنظیم کرده بود.
اینها خبر میدهد که گوگوش از همه رویدادی در رابطه با جامعه ایرانی چه درون و چه بیرون و از هر حرکت و جنبش انسانی، با اطلاع است.

1553-5

1553-8

1553-9

1553-10

گوگوش در طی چند ماه اخیر، کنسرت هایی پرشور و استثنایی و سولداوت در نقاط مختلف اجرا کرد. کنسرت هایی که از 4 فوریه 2017 از فنیکس آریزونا آغاز شد.
سپس 18 فوریه در هیوستن تگزاس، 8 مارچ در نیویورک، 24 مارچ در دبی، در بزرگترین سالن های بین المللی ادامه یافته است.
گوگوش همزمان آهنگ جدید دو پنجره را بروی فیس بوک و یوتیوب با موزیک ویدیویی از یاسمین آشا می آورد، اثری خاطره انگیز با شعری از اردلان سرفراز، آهنگ حسن شماعی زاده، تنظیم قدیمی واروژان و تنظیم جدید نیکان که هیاهویی برپا می کند و میلیونها نفر را به سوی سوشیال میدیا می کشاند.
گوگوش در فیس بوک خود، به دوستدارانش کتاب های دلخواه خود چون هشت کتاب سهراب سپهری را معرفی می کند و یا فیلم برگزیده خود Network با شرکت ویلیام هولدن و فی داناوی را که نشان از سلیقه او دارد و طرفداران اش او را بخاطر این گزینش ها می ستایند.

مدیریت دفتر هنری گوگوش

به دلیل اینکه در طی یک سال اخیر، دو سه نفر بنام مدیر و رابط دفتر گوگوش با بعضی کنسرت گذاران در نقاط مختلف جهان تماس گرفته و حتی پولهایی دریافت کرده اند، دفتر گوگوش اطلاع داد مدیریت برنامه های گوگوش در دست ندا کرمانی است و برای هر نوع کنسرت و قرارداد باید مستقیما با دفتر گوگوش و ندا کرمانی ارتباط بگیرید و این دفتر هیچ مسئولیتی در مورد افراد دیگر را نمی پذیرد.

[email protected]

1553-11