1397-6

1397-3

اینکه گوگوش به تنهایی سالن های بین المللی را پر می کند و اینکه ابی هر بار با کنسرت هایش سالن ها را از جمعیت پر کرده شکی نیست، ولی وقتی این دو خواننده محبوب، تصمیم می گیرند به دوستداران خود در سراسر جهان، بمناسبت سال نو ایرانی هدیه بدهند چه هدیه ای بهتر از کنسرت مشترک شان.
کنسرت هایی با نام:
 NOSTALGIA  WORLD TOUR تور جهانی نوستالژی
ایندو به مناسبت سال نو در دبی اولین کنسرت مشترک خورا همزمان با انتشار مجله جوانان برگزار کرده و پیشاپیش با فروش بلیط رکوردی بیسابقه برجای نهاده و اینک دوستداران فراوان شان، در سراسر جهان انتظار دیدارشان را می کشند ضمن اینکه بزودی لس آنجلس، نیویورک، شمال کالیفرنیا، تگزاس، کانادا و اروپا شاهد این کنسرت ها خواهند بود.
اجرای آهنگ بهشت توسط گوگوش، گروه دیگری از مردم را به سوی گوگوش کشاند و اجرای آهنگ مشترک شان نوستالژی ، همه را تحت تاثیر قرار داد.
این هفته با گروهی از دوستداران این دو خواننده محبوب گفتگو کردیم که خواندنی است چون بدون هیچ کم وکسری آنرا منعکس می کنیم.

***

شبنم محبی(دانشجو)
این برای من یک رویا بود که روزی گوگوش عزیزم با ابی عزیز در یک صحنه ظاهر شوند، من هیچان زده این کنسرت هستم، اگر حتی زودتراز لس آنجلس، در هر ایالتی این کنسرت برگزار شود، من خودم را به آن کنسرت میرسانم، من گوگوش را بخاطر اجرای ترانه بهشت،ستایش می کنم بخاطر جسارت، قلب پاک وانساندوستی بی پایان اش.

مهران (تکنسین)
من سالهاست به دیدار گوگوش عزیز به کنسرت های بزرگ اش می روم، ولی همیشه او را به تنهایی در صحنه ها دوست داشتم وقتی شنیدم این سری کنسرت بزرگ با ابی برگزار میشود، باهمه وجودانتظار آنرا می کشم. چون من صدای ابی را دوست دارم. وقار وشخصیت او راهم احترام می گذارم و مسلما این کنسرت ها دیدنی و با شکوه است، خصوصا از روزی که ترانه مشترک شان نوستالژی را شنیدم همه وجودم لرزید و همه وجودم پر از انتظار شد.

شاهرخ منشور
دیدن دو سوپراستار بر صحنه یک کنسرت، یک رویداد هیجان انگیز است، من با توجه به شناختی به کار این دو سوپر استار دارم می دانم که درشب کنسرت های خود حادثه می آفرینند، چون گوگوش در طی این سالها کنسرت های مستقل اش، رکورد برجای گذاشته و ابی نیز سالن را پر از جمعیت کرده است، بنابراین همکاری ایندو درواقع برای شاد کردن دل دوستدارانشان بمناسبت سال نو ایرانی است و من مطمئن هستم که در کنسرت مشترک آنها، شما از ده ساله تا 90 ساله را خواهید دید این کنسرت ها در تاریخ برنامه های هنری چند دهه گذشته ثبت میشودو من آرزو می کنم روزی در ایران خودمان در صحنه های صد هزار نفره آنها را ببینیم.

1397-4

کوین  غفاری محصل دبیرستان
من در لس آنجلس بدنیا آمدم و در طی این سالها فقط به دیدار کنسرت های گوگوش و ابی و اندی رفته ام،و وقتی شنیدم قرار است گوگوش با ابی درکنسرت های مشترکی حضور داشته باشند با خودم گفتم همه دوستان امریکایی خود را به دیدار این کنسرت ها می برم تا شکوه کنسرت های ایرانی را ببینند و توانایی هنرمندان محبوب مان را، خصوصا وقتی من آهنگ بهشت را با مفهوم خاص انسانی اش از گوگوش شنیدم.

سوزان پیترسون (سکرتر)
من یک امریکایی هستم،که حدود 14 سال پیش با یک ایرانی ازدواج کردم، جالب است بدانید که در سومین روز ازدواج مان شوهرم مرا به دیدار کنسرت گوگوش برد، من براستی دچار حیرت شدم، اصلا باورم نمی شد با توجه به تبلیغات منفی درباره ایرانیان، من با چنین هنرمند بزرگی روبرو شدم که هیچ کم وکسری از مدانای و بریتنی اسپیرز بسیارجوان، سلین دیان نداشت. چه انرژی پایان ناپذیری دارد، چه حرکات زیبایی و چه لباس  و آرایش قشنگی، من هیچ کنسرت دیگر گوگوش را در کالیفرنیای جنوبی از دست ندادم و حتی فامیل خود را به دیدار کنسرت های گوگوش می برم و می بینم که چگونه دیدگاه شان نسبت به ایرانی تغییر می کند، جالب تر اینکه بمناسبت سیزدهمین سالگرد ازدواج مان شوهرم مرا به کنسرت ابی ببرد، باور کنید برجای مانده بودم، که چگونه این خواننده توانا و با سابقه با این همه انرژی، در صحنه با هزاران نفر رابطه برقرار می کند و همصدا با مردم میخواند و خستگی را نمی شناسد.
سه روز پیش شوهرم مرا سورپرایز کرد و گفت یک حادثه پرهیجان در راه است، گوگوش و ابی  بزودی در لس آنجلس با هم روی صحنه میروند، من براستی هیجان زده شدم، شاید نپذیرید اگر می گفتند جستین تیمبرلیک با بریتنی اسپیرز با هم می خوانند آنقدر خوشحال نمی شدم که از برنامه مشترک این دو خواننده ایرانی خوشحال شدم.

میترا شباویز(طراح لباس)
من در خانه خود فقط از چند خواننده برجسته آهنگ گوش می دهم، که سرآمد آنها گوگوش و ابی و داریوش و امید هستند، ولی باور کنید بیش از 10 سال است با خود فکر می کنم آیا امکان دارد روزی گوگوش و ابی روی یک صحنه بخوانند؟ روزی که در جریان این کنسرت ها قرار گرفتم،چنان هیجان زده شدم که به خواهرانم درایران زنگ زدم وگفتم ترا بخدا به دبی بروید کنسرت نوروزی گوگوش وابی را ببینید و از همانجا با تلفن دستی تان، جزئیاتی از این کنسرت را برای من بفرستید.
من میدانم که کنسرت ابی و گوگوش در هر شهر وایالت دیگری، بیش از یک بار خواهد بود، چون هر سلیقه ای هر سن و سالی بدیدار این کنسرت ها میرود، من قبول دارم که گوگوش به تنهایی و ابی نیز به تنهایی سالن های خود را پر می کنند، ولی کنسرت 2نفره شان یک رویداد استثنایی است.
من با شنیدن آهنگ مشترک شان نوستالژی، دیگر صبرم لبریز شده و برای کنسرت آنها در لس آنجس و یا حتی نیویورک و شمال کالیفرنیا روزشماری میکنم.

دکتر هوشنگ رمزی
من قبل از بازگشت دوباره گوگوش به صحنه، در اروپا شاهد یک سری کنسرت هایی بودم، که با نام بزرگداشت گوگوش بود. ابی با مهارت و زیبایی خاصی آهنگهای خاطره انگیز گوگوش را می خواند. در هر صحنه ای با احترام از این اسطوره موزیک نام می برد و می گفت که جای او در صحنه ها خالی است اگرچه حتی سکوت 20 ساله او نیز شکوه خاص خود را داشت و اینک وقتی شنیدم که گوگوش با ابی روی صحنه می خوانند، با خود گفتم در این کنسرت خاطره انگیز جای خالی وجود ندارد چون می دانم که ابی با همان وقار خاص از گوگوش پیشگام حرف میزند. گوگوش همیشه فروتن و محترم از ابی هم زیبا سخن خواهد گفت.

ثریا ارجادی (بروکر)
یادم هست آن موقع ها که من فقط 14 ساله بودم، همه آهنگهای گوگوش را می خواندم، دلم می خواست روزی او را از نزدیک در صحنه ببینم، تا این شانس بمن روی آورد و در لاس وگاس درست روبروی این سوپراستار نشستم و به صدایش با همه جان گوش دادم، جالب اینکه  همان روزها بدیدار کنسرت ابی هم رفتم و در یک لحظه با خودم گفتم چه میشد دو خواننده محبوب من، روزی با هم روی صحنه بروند و امروز من به آن آرزو رسیده ام.