1595-20

نمایشی از طرحهای بسیار زیبا و خیره کننده خانم گیتی کوشکانی

طراح و خالق لباسهای زنانه در شهر سن دیه گو

1595-22

یکشنبه شب گذشته نمایشی از طرحهای لباس زنانه توسط  گیتی کوشکانی طراح و مبتکر لباسهای زنانه در تالار رستوران صوفی برگزار شد که بی نظیر بود. این برنامه برای اولین بار جهت ایرانیانی که به این برنامه دعوت شده بودند به مرحله اجرا در آمد. البته تعدادی غیر ایرانی و امریکایی هم در این نشست حضور بهم رسانده بودند. از جمله میتوان به خانمها و آقایانی که از اورنج کانتی، لوس آنجلس آمده بودند اشاره کرد.

1595-23

در این برنامه یازده مدل شرکت داشتند که شامل 9 خانم و 2 آقا و در میان خانم ها سه نفر ایرانی و بقیه امریکایی بودند. MC و یا اجرای برنامه بعهده خانم Jessica Kalasho بود که در کار خود مهارت کافی داشته و تولید کننده و کارگردان انتخاب دختر شایسته خاورمیانه میباشد.

1595-24

1595-25

او ابتدا مدلها را معرفی نمود و سپس درچند مرحله مدلها با لباسهای بسیار زیبا به روی صحنه ظاهر شدند. مدلها چندین بار با لباسهای رنگارنگ درمقابل خانمها و آقایان حاضر شده و از جلوی آنها گذشتند. در مرحله آخر گیتی کوشکانی طراح با لباس بسیار زیبایی بروی صحنه ظاهر شد که با تشویق حاضرین روبرو شد و سپس از تمام حاضرین جهت حضورشان آنها سپاسگزاری کرد و با آنها عکسهایی بعنوان یادبود گرفت. خانم کوشکانی واقعا در کارش بی همتا وبی نظیر است و باید از نزدیک دید و قضاوت کرد.
درخاتمه از دکتر جاوید و مهتاب جاودانی و Hadi Zonouzi بخاطر همکاری در این نشست سپاسگزاریم عکسها نمونه زنده این شب باشکوه را نشان میدهد.

اطلس مارکت (ATLAS MARKET)
بزرگترین سوپرمارکت ایرانی شهر سن دیه گو

1595-27

هفته گذشته اطلس مارکت (ATLAS MARKET) بزرگترین سوپرمارکت ایرانی شهر سن دیه گو افتتاح شد.
هموطنان عزیز ایرانی شهر سن دیه گو سالها در انتظار داشتن چنین سوپرمارکتی بوده اند. مارکتی که نه تنها می تواند تمام مایحتاج روزانه آنها را تهیه نماید، همچنین غذاهای آماده در بخش Food Court کمک بزرگی برای مشتریان گرامی و تهیه غذا برای میهمانیها و جشن های آنها میباشد.
در اطلس مارکت مرغوبترین خواروبار با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مشتریان گرامی قرار خواهد گرفت.
اطلس مارکت دارای هشت رستوران در بخش (Food Court) شامل غذاهای ایرانی – مدیترانه ای – ایتالیایی – کره ای – چینی – ژاپنی – و هندی میباشد. لازم به تذکر است که بخش (Food Court) رستورانها بزودی افتتاح خواهد شد. ولی سایر بخشهای این سوپرمارکت از هفته گذشته کار خود را آغاز نموده است.
از هموطنان عزیز دعوت میشود از اطلس مارکت بازدید بعمل آورده تا بتوانند کالاهای مختلف مورد علاقه خود را مناسب هر ذائقه با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه نمایند. همچنین مجله جوانان در این مارکت در دسترس هموطنان قرار خواهد گرفت. ما موفقیت بیشتر برای مدیریت این فروشگاه را خواستاریم.