1633-21

دکتر نازی مرزبان، بعد از گذر از مدیریت کمپانی های بین المللی

در خاورمیانه و موفقیت های بزرگ در زمینه ریل استیت در کشورهای مختلف جهان

اینک آغاز دوباره ای بعنوان

ایجنت بزرگترین کمپانی خرید و فروش املاک Coldwell Banker دارد

آنها که از دور و نزدیک دکتر نازی مرزبان را می شناسند، او را یک زن تحصیلکرده و کارآمد، پیگیر و شجاع می شناسند، زنی که در رشته های مختلف فارغ التحصیل شده، تا دریافت چند فوق لیسانس و دکترا پیش رفته، ولی در نهایت فریادرس بسیاری بوده است. دکتر نازی مرزبان در خاورمیانه برای شاهزاده ها و شیوخ و بزرگترین سرمایه داران ملک خریده و جالب اینکه برای افراد معمولی، کوچکترین آپارتمان را خریداری نموده، برای او فرق نمی کند مشتریانش پولدار و معروف باشند یا زوج های جوان در آغاز زندگی تازه با دست خالی.
دکتر نازی مرزبان اینک بعد از گذر از بزرگترین کمپانی های بین المللی خاورمیانه، خاوردورو اروپا، در کمپانی معتبر بین المللی کلدول بنکرColdwell Banker، فعالیت تازه ای را در لس آنجلس آغاز کرده و دوباره از سوی دوستان قدیمی خود، که همیشه در خانه اش بروی آنها باز بوده محاصره شده است.

از زبان خودش می شنویم
در یک خانواده گرم و صمیمی و مرفه پا به عرصه دنیا گذاشتم، اولین فرزند و اولین نوه خانواده و نور چشم یک فامیل اصیل بزرگ و دوست داشتنی بودم. کودکستان و دبستان را در تهران و دبیرستان را در مدرسه ایران گذراندم. بعد از دریافت دیپلم ادبی آماده کنکور شدم. که سرنوشت برایم رقم تازه ای زد، مرد جوانمردی که از قهرمانان کشتی ایران بود، سر راهم قرار گرفت… خیلی زود ازدواج کردم با شرط ادامه تحصیل حمایتم کرد و من به استخدام فرهنگ بعنوان معلم درآمدم تا در کنکور سراسری شرکت کردم و سرانجام قبول شده و در دانشکده علوم ارتباطات ثبت نام کردم چون برنامه ریزی دروس آن برداشت از امریکا بود و بیشتر اساتید تحصیلکرده امریکا بودند و من بعد از 4 سال لیسانس گرفتم و راهی آلمان شده و بعد به انگلیس رفته، بعد از یکسال به امریکا آمدم.
همزمان شوهرم رستورانی را دایر نمود که من نامش را شکم سرا گذاشتم و تیتر آگهی هایش: «حمله از تشک کشتی تا آشپزخانه شکم سرا» بود. من از صبح تا 4 بعد از ظهر مدیریت رستوران را داشتم و از ساعت 7 تا 10 شب به دانشگاه میرفتم و فوق لیسانس اول را در مدت 18 ماه در رشته علوم مدیریت و در سال 1977 وفوق لیسانس دوم را در رشته مدیریت علوم اداری شروع کردم و در سال 1979 تمام کردم. تز خود را در مورد قراردادهای چند جانبه و اوپک گذراندم و بعد پذیرش برای دکترا در رشته حقوق سیاسی از Kensington University کالیفرنیا گرفتم که درنیمه راه به رشته اقتصاد تغییر دادم که متاسفانه تمام نشد. سال 2003 موفق به گرفتن دکترا از American World University در رشته حقوق بین المللی شده و تز خود را درباره زنان و کودکان بی پناه جهان سوم نوشتم که خیلی مورد توجه و قبول قرار گرفت و پشت گواهینامه دکترایم امضای خانم رایس Rice با گواهی امضا ثبت شد.
وقتی در کمپانی Velur Land Investment بعنوان مدیرعامل در شعبات عربستان سعودی، قطر، کویت، امارات متحده ، سنگاپور و هنگ کنگ استخدام شدم، بسیار موفق بودم و همین باعث شد بعد از 16 سال استعفا بدهم و راهی امارات بشوم و در آنجا ابتدا شرکت اطلس و بعد از یکسال کمپانی «یار» را افتتاح کردم و البته کارم به قبرس و بلغار هم کشید و در مدت 7 سال در سه دفتر بسیار موفق بودم و تا زمانی که بنا به عللی رکود اقتصادی در دبی پیش آمد و من یکی یکی دفاترم را بستم و ماه اگوست همان سال به امریکا بازگشتم.
در بازگشت مدتی رشته های مختلف بیمه را تمام کردم و بعد بدلیل سابقه کار تصمیم گرفتم دفتر بروکری خود را با یک شریک آغاز کنم که در این مسیر با کمپانی بین المللی Coldwell Banker بعنوان ایجنت ریل استیت شروع بکار کردم و از حدود 6ماه قبل این همکاری شروع شد.
کمپانی Coldwell Banker از معتبرترین کمپانی ها در زمینه ریل استیت است، که از سال 1906 در سانفرانسیسکو آغاز کرده و برپایه تخصص و بهترین سرویس به کمک میلیونها نفر در سراسر امریکا و بعد دیگر نقاط دنیا آمدند و با 4300 ایجنت در 78 دفتر از سانتا باربارا تا سن دیاگو و 3 هزار ایجنت اینترنشنالی در 49 کشور در 3 قاره اروپا، امریکا، آسیا و افریقا فعال است. اینک در خدمت دوستان خود و همه آنهایی هستم که در پی صداقت و راستی و حقیقت هستند.

****************

Dr. Nazi Marzban, PhD.
Lic# 01093696
Tel: 818-510-1281
Nazimarzban.cbintouch.com
[email protected]
23647 Calabasas Rd., Suite 105
Calabasas, CA 91302

 1633-22