1474-56

زنم اجازه نمی دهد لاغر بشم!!

1474-57

من حدود 225 پاند وزن دارم، با توجه به قد کوتاه و سن و سالی برابر 54 سال، می ترسم هر لحظه با یک سکته ناگهانی جان به جان آفرین تسلیم کنم و بهمین جهت تنها چاره را در لاغری دیده ام ولی زنم مخالف است!
جالب است بدانید که من در ایران، یعنی در جوانی در رشته ژیمناستیک و زیبایی اندام تا پای قهرمانی هم پیش رفتم ولی بدلیل یک حادثه این شانس را از دست دادم، زنم از روزیکه با من ازدواج کرد مرتب گفت من مرد تپل دوست دارم! از صورت تپل، شکم برآمده غبغب خوشم میآید و من بی خبر از همه جا، غذاهای خوشمزه و چرب و چیلی خانم را می خوردم و مرتب بر وزن خود اضافه می کردم و خانم نیز غش و ریسه می رفت و می گفت بخدا همتا نداری! درست مثل بچه های کوچولو تپل و بامزه هستی، اگر روزی لاغر بشوی دلم می گیرد!!
بعدها دوستان بمن خبر دادند که همسرم برای اینکه مثل پدرش، مردی هوسباز و زنباره نشوم، مرا چاق و چله و بدقواره کرده تا هیچ زنی برویم نگاه نکند و باصطلاح فقط برای خودش بمانم!
من همه این مسائل را بحساب عشق زنم گذاشتم ولی اینک که بیماری قلبی هم کم کم به سراغم آمده و با وزن 225 پاند زندگی راحتی ندارم تصمیم گرفتم حداقل 60 الی 70 پاند لاغر شوم ولی خانم می گوید یا چاقی یا طلاق!! ترا بخدا این هم شد دوراهی؟!

ساسان. ب – تورنتو – کانادا

دردسر دیدزدن شوهرم!

1474-58

شوهرم ماشاالله مرد تحصیلکرده و دنیا دیده ایست ولی یک عیب بزرگ دارد که تا امروز نتوانستیم آن را برطرف سازیم و آن عیب دید زدن پنهانی است!
نمونه این دید زدن، ایستادن او پشت دیوار خانه و دید زدن همسایه ها هنگام شنای در استخر است. باورکنید دو سه بار همسایه ها ما را تهدید به شکایت کرده اند و معتقدند معمولا مردهای سادیسمی و خطرناک این چنین پنهانی به دید زدن می پردازند و حتی یکی از آنها گفت اگر شوهرتان علاقمند به دید زدن است، اجازه می دهیم یکبار کنار استخرمان بنشیند و سیر تماشا کند و برود پی کارش!!
باور کنید وقتی به کنار دریا می رویم، شوهرم کنار ما نمی نشیند و یا درون اتومبیل و یا پشت دیوار و یا زیر حوله پنهان شده و از آنجا به دید زدن می پردازد و از این کار لذت می برد.
دو سه بار من دیگر کلافه شده و سرش فریاد زدم که مرد خجالت بکش، اگر دلت می خواهد تن و بدن لخت زنها و دخترها را نگاه کنی، بنشین و مثل دیگران بصورت عادی نگاه کن چرا دزدکی چنین کاری را می کنی؟
می گوید من از بچگی به این دزدکی تماشا کردن عادت دارم و لذت می برم و اگر قرار باشد مستقیما کسی را تماشا کنم برایم هیجانی ندارد!!
البته چنین عادت عجیبی را خیلی از مردهای ایرانی دارند چون محدودیت ها در ایران، چنین سادیسمی را هم بدنبال دارد ولی برای مردی چون شوهر من که حداقل 20 سال از عمرش را در خارج بوده و در شهری کنار دریا زندگی می کند بنظر عجیب می آید… جالب اینکه کار به جایی رسیده که وقتی بدرون حمام می روم فکر می کنم الان شوهرم از یک سوراخ به تماشای من مشغول است!!
فریبا – آ – شمال کالیفرنیا