1504-93

شوهرم سیاسی شده!

1504-94

اینروزها که خیلی ها بدلایل مختلف سیاست را کنار گذاشته و کمتردرباره رهبران سیاسی و برنامه های آتی حرف میزنند شوهر عزیز بنده ناگهان سیاسی شده و دست بردار هم نیست!
باور کنید از لحظه ای که وارد مجلسی میشود شروع به جر و بحث و گفتگو و راه نجات ایران می کند تا لحظه ای که مجلس به پایان میرسد. کار به جایی رسیده که بعضی ها با ورود شوهر من فرار را بر قرار ترجیح می دهند!
به شوهرم فشار آوردم که بابا ول کن… همه ول کردند چرا تو شروع کردی؟ می گوید میدان خالی است، ایران نیاز به یک رهبر دارد، آدمهای سیاسی با حرف و سخن جلب توجه و عکس العمل و دعوا شروع کردند و من هم از همان نقطه آغاز کردم و به آینده چشم دوخته ام… ایران آینده به رهبر سیاسی نیاز دارد. من هم آمادگی اش را دارم… فقط کمی مقاومت نیاز دارد! شما فکر نمی کنید شوهرم دیوانه شده؟ شوهر شما چطوره؟ چنین دیوانه هایی میان شما هم هست؟!
ناهید .پ. لس آنجلس

امتیازات زن لاغر!

1504-95

من به همه مردها توصیه می کنم دنبال زن لاغر بروند، خصوصا اینروزها که اوضاع اقتصادی زیاد درخشان نیست! می پرسید چرا؟ اجازه بدهید بگویم که اولا زن لاغر همیشه لباس هایش ارزانتر است، معمولا لباسهایش در حراجی فروشگاه ها زیاد در دسترس است! زن لاغر خیلی کم غذا می خورد و خود بخود سرو ته قضیه را با یک ساندویچ هم می توان بهم آورد!
زن لاغر معمولا نمی تواند شوهرش را خصوصا شوهر چاق اش را کتک بزند! زن لاغر معمولا می تواند لباسهایش را با دخترهای خود قسمت کند ویا مشترکا لباس بخرندو بپوشند!
زن لاغر کفش کمتر پاره میکند، زن لاغر مشتش سنگین نیست یعنی منظورم این است که مثل زن 250 پوندی من چنان به زیر چشم آدم مشت نمی زند که تا سه ماه دنیا و همه چیزش را دو تا ببینی!
مثل زن من نیست که تا بگویی بالای چشمت ابروست بروی سینه ات بنشیند و نفس ات را بگیرد!
مثل زن من نیست که هر روز و هر هفته به بهانه تنگ شدن لباسهایش، مرتب جیب آدم را خالی کند و مرتب لباس بخرد و انبار کند! مثل زن من نیست که روزی 4 وعده غذا بخورد و یخچال را امروز پرکنی فردا خالی کند… خلاصه من به مردها خصوصا مردهای نجیب توصیه می کنم دنبال زن لاغر بروند تا بر طول عمرشان اضافه شود! راستی!! مهمتر از همه اینها مراجعه ایشان به کارشناسان رژیم گرفتن و لاغر شدن و کلی هزینه سنگین مربوطه معاف خواهید بود!!!
احمد .د. تگزاس