1442-86

پسر جون… زن نگیر!!

1442-87

پدر من بدلیل مسائل و مشکلاتی که برایش در زندگی پیش آمده، هر وقت مرا در گوشه ای خلوت گیر می آورد، اولین حرف و توصیه اش این است که پسر جون! زن نگیر!
گاهی می پرسم باباجون، پدرجون! اگر زن گرفتن ایراد داشت، اگر صاحب زندگی و بچه شدن عیب بود و اگر خلاف قوانین بود، چرا شما دو تا زن گرفتی و صاحب 9 تا بچه شدی؟!
میگوید من دو بار در زندگی اشتباه کردم و به اصطلاح خطاکار دو طبقه هستم!! ولی حداقل تو تن به ازدواج نده، از عمرت، از زندگیت کمال استفاده را بکن، خوش باش، به سفر برو وهرجا دلت میخواهد زندگی کن، هرچه دلت می خواهد بخور… و بفهم که زندگی چه مفهومی دارد!
البته باید توضیح بدهم که پدرم هم همسر اول وهم مادر مرا طلاق داده است و اینک به تنهائی در امریکا زندگی میکند، مادرم نیز همسر مردی دیگر شده وخوشبخت است!
دو سه شب پیش براثر اتفاق پدرم را درحال گفتگوی تلفنی با خانمی دیدم حرفهایش چنین بود: من همه وجودم به او وابسته است، من بدون زن و همسر، زندگیم سرد است! من احساس پوچی میکنم! بیا برویم لاس وگاس و ترتیب عروسی را بدهیم، من که دیگر طاقتم تمام شده است!! وقتی گوشی را گذاشت به سراغش رفتم و با دیدن من یکه ای خورد و گفت حرفهایم را شنیدی؟!
گفتم بله… و میخواستم بپرسم چرا؟! گفت دیگر از من گذشته … من متاسفانه به آن نوع زندگی عادت کرده ام، خودت میدانی که توبه گرگ مرگ است! … ولی تو دنبال چنین راهی نرو… تو فلان … تو بهمان..! بالاخره ما نفهمیدیم چه باید بکنیم؟!
سیاوش.ن. سانفرانسیسکو

امتیازات زن لاغر !

1442-88

من به همه مردها توصیه می کنم دنبال زن لاغر بروند، خصوصا اینروزها که اوضاع اقتصادی زیاد درخشان نیست! می پرسید چرا؟ اجازه بدهید بگویم که اولا زن لاغر، همیشه لباسهایش ارزانتر است، معمولا لباسهایش در حراج فروشگاهها زیاد در دسترس است! زن لاغر خیلی کم غذا می خورد وخود بخود سرو ته قضیه را با یک ساندویچ هم میتوان بهم آورد!
زن لاغر معمولا نمی تواند شوهرش را خصوصا شوهر چاق و چله اش را کتک بزند! زن لاغر معمولا می تواند لباسهایش را با دخترهای خود قسمت کند و یا مشترکا لباس بخرند و بپوشند!
زن لاغر کفش کمتر پاره میکند، زن لاغر مشتش سنگین نیست یعنی منظورم این است که مثل زن 250 پاندی من چنان به زیر چشم آدم مشت نمی زند که تا سه ماه دنیا وهمه چیزش را دو تا ببینی!
مثل زن من نیست که تا بگوئی بالای چشمت ابروست بروی سینه ات بنشیند و نفس ات را بگیرد!
مثل زن من نیست که هر روز وهر هفته به بهانه تنگ شدن لباسهایش، مرتب جیب آدم را خالی کند و مرتب لباس بخرد و انبارکند! مثل زن من نیست که روزی 4 وعده غذا بخورد و یخچال را امروز پرکنی فردا خالی کند…
خلاصه من به مردها خصوصا مردهای نجیب توصیه می کنم دنبال زن لاغر بروند تا بر طول عمرشان اضافه شود! راستی!! مهمتر از همه اینها ازمراجعه ایشان به کارشناسان رژیم گرفتن و لاغر شدن وکلی هزینه سنگین مربوطه معاف خواهید بود!!!
احمد .د. تگزاس