1399-63

کانون وکلای دادگستری ایرانی در آمریکا Iranian American Lawyers Association-Los Angeles لوس آنجلس مراسم نوروزی را جشن گرفت.
در این دید و بازدید که روز پنجشنبه هفتم فروردین برابر با 27 مارچ 2014 برگزار شد، بیش از 70 نفر از قضات، وکلای دادگستری، مدیران و نویسندگان مطبوعات و شخصیت های اجتماعی و فرهنگی لوس آنجلس شرکت داشتند.
کانون وکلای دادگستری ایرانی در امریکا امسال بیستمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد. در مراسم دید و بازدید نوروزی دکتر عباس حاجیان رئیس پیشین کانون به حاضرین خوش آمد گفت و دکتر مارک عاملی رئیس کنونی کانون وکلا از پنجاهمین سال خدمات حقوقی دکتر سیروس نونژاد، اولین و قدیمی ترین وکیل ایرانی در کالیفرنیا و امریکا تجلیل کرد و تابلوی قدرشناسی را از طرف کانون به وی اهدا نمود. خانم روشنک رهنما رئیس آینده کانون در این مراسم حضور داشت و ابراز امیدواری کرد که برنامه های خدمات اجتماعی کانون وکلا در سال جدید افزایش خواهد یافت.
آقای دکتر سیروس نونژاد از شرکت در مراسم و تجلیل کانون وکلا از وی، سپاسگذاری کرد و از وکلای جوان ایرانی دعوت کرد که در احقاق حقوق موکلین خود ابتکار و پشتکار و تفاهم نشان دهند. وی از خاطرات خود و تلاش برای شروع به کار بعنوان وکیل ایرانی در پنجاه سال پیش یاد کرد.
مراسم دید و بازدید کانون وکلای ایرانی در آمریکا- لوس انجلس در رستوران Cuchin Bene در شرمن اوکس برگزار شد و مهمانان با سفره هفت سین و غذاهای اصیل ایرانی پذیرایی شدند.

1399-64