1506-54

کاسپین با بیش از 33 سال تجربه درارائه بهترین و با کیفیت ترین غذاهای ایرانی و مدیترانه ای و مورد تائید اورنج کانتی رجستر(Register) به عنوان بهترین رستوران ایرانی در اورنج کانتی شناخته شده و در شروع سال نو فصل تازه برنامه ها و اهداف خود را آغاز می کند.
با دکوراسیون جدید و زیبا که به تازگی توسط سعید نوشین فر، هنرمند شناخته شده جامعه هنری طراحی شده و برنامه های متنوع هر هفته جمعه، شنبه، یکشنبه همراه با موزیک زنده و صدای خوش هنرمند محبوب مهدی و رقص های متفاوت «گروه لیلا» و همچنین اجرای برنامه های مخصوص با هنرمندان مطرح ومعروف موسیقی و با سرویس کامل و غذاهای متنوع ایرانی ومدیترانه ای و کیفیت بالا.
شما می توانید با خیال راحت میهمانیها، جشن ها، کنفرانسها و مراسم خود را در محیطی متفاوت وخانوادگی و سالنهای مختلف با گنجایش های مختلف تا 400 نفر در بزرگترین و مجلل ترین تالار ایرانی در قلب ارواین برگزار نمائید.
کاسپین با برنامه های متنوع خود شبهای خاطره انگیزی را برای ثبت لحظه های خوشی زندگی برای شما فراهم می کند.
هر روز هفته برای ناهار بافه کاسپین با غذاهای متفاوت و متنوع دسر و نوشیدنی و سرویس کامل و قیمتهای مناسب آماده پذیرایی از شما است.
کیترینگ رکاسپین همانطور که شما می خواهید در منزل و یا سالنهای منتخب شما امکانات پذیرایی و رنگین تر کردن مهمانی شما را دارد. برنامه مخصوص به مناسبت روز مادر شنبه و یکشنبه 7 و 8 می ارائه دیگری از کاسپین برای اولین بار با اجرای متفاوت از هنرمند محبوب حمید طالب زاده صدای خوش جوانی و همراه با گروه رقص «لیلا» مهماندار شما خواهد بود.تالارکاسپین مکانی زیبا با مرغوبترین غذاها و تهیه با بهترین مواد غذایی و برنامه های استثنایی هنری و محیط گرم و صمیمی آماده پذیرایی شما می باشد، آنطور که شما می پسندید.

1506-55

1506-56

1506-57

1506-58

1506-59

1506-60