1738-16

درفیس بوک پری نصیرزاده و سیمین اصیل
روایت عشق … پسرک گمشده افغان

1738-17

این پسرمحمد رقیب نام دارد، 9 سال سن دارد از مرزایران واز والدین خود جدا شده و با شماری از نوجوانان و جوانان که ازایران راهی افغانستان بودند همراه شده و فعلا در روستای آسیاباد مرکز سه پل است.
می گوید از افغانستان است اما نمی داند ازکدام ولایت وکدام روستا است کمکش کنید تا به آغوش خانواده برگردد.

(0729296940) – (0744593041)

درفیس بوک آهو خردمند ستاره سرشناس سینما و تلویزیون
هنرمند دیگری براثرکرونا رفت

1738-23

کریم اکبری مبارکه که هفته قبل براثرکرونا جان ازکف داد. یکی ازنقش های به یادماندنی او، نقش سرکرده در فیلم مرگ یزدگرد و درسریال ها، نقش ابن ملجم مرادی درسریال امام علی و احمربن شمیط در مختارنامه بود. آخرین نقش او بچه مهندس در تلویزیون و عطرداغ درسینما بود.
اکبری زمان فوت 67 ساله بود.

درفیس بوک نازی خطیبی احسانی
طلایه داران هنر

1738-18

نازی خطیبی دختر نازنین پرویزخطیبی است. که با این تصویریادی می‌کند ازپدر گرامی اش که دیگر درمیان ما نیست و مادرعزیزش که اینروزها در سکوت بسر می برد و بهروز وثوقی دریک دیدار خاطره انگیزکه هنوز جوانی از سرو رویشان می ریزد.
نازی خطیبی آنها را طلایه داران هنر ایران معرفی کرده که به حق است چون پرویزخطیبی که نویسنده و کارگردان تئاتر و سینما و تلویزیون، روزنامه نگار برجسته ای بود و زینت خطیبی ازاولین زنان شجاع ایرانی بود که به عرصه سینما پیوست و راه را بروی خیلی ها هموار کرد و بهروز وثوقی که ازماندنی ترین سوپراستارهای سینما بوده است.

درفیس بوک مهتاب می خوانیم
من آنروزآنجا بودم، آنروز فراموش نشدنی…

1738-19

من آنروز برای تحویل غذایی که سفارش داده بودم، به این رستوران درونچورا بلوار وودلند هیلز بعد از توپنگا رفته بودم، رستوران را یک خانم با سلیقه اداره می کرد و غذاهایش نیزخوشمزه بود من از دیدن این چهره های نامدار، هیجان زده شده بودم، جلو رفتم و سلام کردم، همه را می شناختم، آقای عباس پهلوان را، آقای پرویزقاضی سعید را، آقای فرهنگ فرهی را، خانم ویدا قهرمانی را آقای علی محزون را، تقاضا کردم از آنها عکس بگیرم، با خوشرویی جلوی دوربین نشستند، چندی بعد که شنیدم علی محزون رفته، ویدا قهرمانی رفته، فرهنگ فرهی رفته دلم گرفت، ولی هیچگاه چهره مهربانانشان را فراموش نمی کنم.

درفیس بوک بیژن می خوانیم
دیداری که هرگزتکرار نشد

1738-20

سال 2003 بود، درلس آنجلس، در میهمانی در منزل سردبیر مجله جوانان مهدی ذکائی و مهناز ذکائی، استاد نواب صفا شاعرو ترانه سرای نامدار با استادمان ر. اعتمادی دیداری پرشورداشتند.
دو استاد درباره روزنامه نگاری قبل وبعد از انقلاب درباره ترانه در 4دهه، گذشته با هم بحث می کردند . این دیدارساعتها طول کشید، اطرافیان نیزبه تماشا نشستند و سراپا گوش بودند. قرارشد همه ساله همدیگر را در لس آنجلس دیدار کنند ولی متأسفانه استاد صفا درسال 2005 به سفرابدی رفت.

درفیس بوک پیام شایانی
جشن هالووین دردفترپیام شایانی

1738-21

1738-22

پیام شایانی وکیل پرقدرت جامعه ایرانی، به مناسبت هالووین، چون رسم همه ساله در دفترخود، جشنی برپا میدارد وکارکنان دفتر با لباسهای عجیب و غریب، به هالووین سلام تازه ای میدهند.
این اقدام شایانی درواقع دادن روحیه به همکاران سختکوش خود است.

از فیسبوک حسین مجید:
حسین مجید نگو، بگو کوین کاسنر

1738-24

حسین مجید همکار عزیزما عکسی را در فیسبوکش بمناسبت هالووین منتشر کرده که در نگاه اول ما را به یاد کوین کاسنر بازیگر و کارگردان فیلم معروف و اسکاری «رقص با گرگها» می اندازد.

از فیسبوک سیامک قهرمانی
سیامک قهرمانی سزار شد

1738-26

سیامک قهرمانی که فستیوال نور که به فیلمهای ایرانی اختصاص دارد را سالها  راه اندازی کرده بود، در هالووین امسال با کاستوم سزار ظاهر شده که توجه همه را جلب کرده است.