1725-31

معین خواهرش  را از دست داد

1725-32

معین خواننده محبوب مردم، خواهربزرگ خود را درایران براثرسکته قلبی از دست داد و خانواده را در سوگ نشاند.
معین به خانواده خود عشق وعلاقه خاصی دارد و درطی سالهای گذشته دو سه تن از آنها را از دست داد درحالیکه تلاش میکرد همه را به لس آنجلس بیاورد و درکنارشان باشد.
به معین عزیز وهمسرش و خواهرگرامی اش در لس آنجلس این سوگ را تسلیت می گوئیم.

درگذشت گل آور

1725-37

نادره سالارپوردرسوشیال میدیای خود درباره درگذشت مصطفی گل آور نوشت.
مصطفی گل آوریکی ازچهره های قدیمی رادیو تلویزیونی، و تهیه کننده توانا هفته قبل درلس آنجلس بدنبال بیماری قلبی درگذشت.
بسیاری گل آور 82ساله را ازتلویزیون ملی ایران درسالهای قبل از انقلاب به یاد می آورند و بسیاری او را درعرصه رادیو تلویزیون های ایران درلس آنجلس می شناسند. درهرشرایطی گل آور یک دست اندرکارحرفه ای، باورمند و صدیق بود.
درگذشت او را به همسرش و بهشید خانم دلسوز ودو دخترش و دوستان و همکاران قدیمی اش تسلیت می گوئیم.

وقتی عروسک خاطره ها با صدای مادر رفته گم شد

 1725-41

ناپدید شدن یک خرس عروسکی، گریه های دردآلود یک زن جوان و قصه اندوهبارش، همه امریکا و کانادا را تکان داد ولی سوشیال میدیا به کمک آمد و سرانجام عروسک کارگردانی شد.
مارالین سورنیو 53ساله مادر مارا سورنیو درتاریخ 29 جون 2019 بدنبال بیماری سرطان درونکوور درگذشت و یک خرس عروسکی با یک پیام ویژه برای دخترش برجای گذاشت و آن صدای ضبط شده مادر لحظاتی قبل ازمرگش بود که پرازاحساس و عشق بود.
دریک نقل و انتقال، هفته پیش این عروسک گم شد عروسکی که با فشار دستهایش پیام مادر به گوش دخترمیرساند و مارا هرچه گشت خبری و اثری ازآن عروسک نبود و بدنبال آن اشکهای مارا دلها را سوزاند و ناگهان توجه رایان رینولدز بازیگر محبوب سینما جلب شد و اعلام کرد حاضراست 5 هزار دلار بپردازد تا این عروسک برگردانده شود و حتی هیچ سخنی هم با آن شخص نخواهند گفت و بدنبال او دن لوی و زک راف ، جورج استرنبولوپوس برآن افزودند و به 15 هزاردلار رساندند و عروسک بی سر و صدا کارگردانی شد و تنها یک افسوس برجای ماند، عینک عروسک که متعلق به مادر مارا بود گم شد.

ترانه رکوردشکن فردامون
روی سوشیال میدیا درسراسرجهان

1725-33

ترانه «فردامون» با صدای گوگوش که در اینستاگرام اش بطور کال آمده، یکی از محبوب ترین ترانه های گوگوش و بروایتی ازپرطرفدارترین ترانه های ایرانی روی سوشیال میدیاست. این ترانه با توجه به آمار دست اندرکاران موزیک و ترانه در داخل و دیگرنقاط جهان. رکورد تماشا و از زاویه دیگر Like را شکسته و بیشتردوستداران گوگوش این ترانه دراینستاگرام و فیس بوک و تلگرام خود، خلاصه هرجا که امکان اش بوده جای داده اند.
ترانه «فردامون» را رها اعتمای با همان ذوق سرشار خود و دیدگاهی که به مسائل روز دارد با توانی سروده و آهنگ و تنظیم از:بابک سعیدی است.
فردامون درپیشه، حالمون خوب میشه، حالمون خوب میشه باورکن…
وقتی دنیامون تیره و تاره، وقتی بی وقفه داره می باره ، یادمون باشه روزگاراینه
دست آدم نیست، گاهی غمگینه ، می گذره اما از پس ابرا، نورخورشید باز میشه پیدا
عشقو باور کن، زندگی رو باورکن، حتی اگر سخته، غصه هاتو پرپرکن.

درکانال تلگرام جوانان، صحبت ازمصاحبه
سالهای دور با شهرام شب پره بود

1725-35

بروی کانال تلگرام مجله جوانان، یک مصاحبه ویدیویی پخش میشود که شهرام شب پره درباره گذشته سخن می گوید.
مهدی ذکایی می گوید درست یادم هست سالهای دوردرایران، یکروز شهرام شب پره زنگ زد و گفت اگر دردفتر مجله هستی من دارم می آیم با ابی می آئیم که یک آهنگ زیبایی ساخته شماعی زاده در فستیوال موسیقی درترکیه جایزه اول را گرفته است. هردو آمدند، آنروزها ابی زیاد حرف نمی زد، شهرام درباره همه چیز توضیح داد، خبر خوبی بود، پیروزی بزرگی برای جامعه ایرانی بود. شهرام اصولا یک حامی بزرگ هنرمندان است چه درایران و چه درامریکا، هرگاه هنرمندی ازر راه رسید، شهرام کنارش بود کمکش کرد. به یاد می آوریم شهره صولتی را که چگونه مورد حمایت شهرام بود، لیلا فروهررا، ناهید را و خلاصه هرهنرمندی که نیاز به یاری داشت شهرام آنجا بود.

چهره تازه ی سیامک کلهربروی فیس بوک

1725-36

سیامک کلهر را بخاطر برنامه های پرطرفدارش، بخاطرسروده های ناب احساسی اش می شناسیم. سیامک مدتهاست ازفعالیت های رادیویی به شکل و شمایل گذشته دست کشیده، ولی بروی آنلاین همچنان برنامه های جالبی دارد.
آخرین وتازه ترین چهره سیامک را بروی سوشیال میدیا درحال ورزش، آنهم ازنوع بسیارمشکل و حرفه ای با بدنی کاملا ورزیده دیدیم که خبرازتمرینات سخت و استواری بسیاری می دهد.

توجه مسعود اسدالهی به سفرقائم مقامی

1725-38

مسعود اسدالهی چهره نامدار رادیو تلویزیونی، درفیس بوک خود بیشترین توجه را درمورد سفرابدی سعید قائم مقامی بدست آورد.
وی مرتب بدیدارش میرفت و تا آخرین مراحل زندگی او را دنبال می کرد. بطوری که بیشترین عکس العمل را از سوی مردم داخل ایران و همچنین دراروپا و امریکا نشان دادند ووفاداری اسدالهی را ستودند و بسیاری ازاو می پرسند عاقبت قائم مقامی را کجا دفن کردند؟ چرا مراسمی برپا نداشتند و اسدالهی پیگیرآن بود و توضیح داد بخاطرماجرای کرونا، همه مراسم ساده وبی سروصدا برگزارشد و درمراسم وداع نزدیک ترین دوستان او هم حضور نداشتند.

بجای قربانی کردن حیوانات، درخت بکارید

1725-39

ولیعهد عربستان با ابتکارات تازه خود با سنت شکنی هایش درصدد تغییرچهره عربستان سعودی است.
بدنبال آزاد کردن رانندگی زنان، حضوردراستادیوم های ورزشی، اجرای کنسرت خوانندگان زن، این بار یک ابتکار تازه که جنبه های انسانی آن بالاست روکرده است.
بروی سوشیال میدیا شاهدیم که ضمن اعلام اینکه ازاین پس بجای کشتن حیوانات روز عید قربان ودرمراسم حج، هرزائردرعربستان یک درخت می کارد و خود حدس بزنید درآینده نزدیک چه سرزمینی را تماشا خواهیم کرد.