a1727-18

نصرت الله نوح هم رفت

a1727-24

علی بزرگمهرزیبانگارمعروف در سوشیال میدیا از سفرابدی نصرت الله نوح می گوید:
نصرت اله نوح، انسان بزرگ ديگرى از مردان فرهنگپرور سرزمين دلاويزمان ايران درغربت غريب رخت ازجهان بربست، جاويدنام، شاعر، طنزپرداز، حافظ شناس، روزنامه نگار وازهمه مهمتر انسانى بزرگوار ودوست كم همانندى بود، مهربان نوح حافظه غيرقابل باورى داشت وساعتها ميتوانست تمام ديوان حافظ ويا اشعارخود وديگران راازبربخواند وبا آواى اندكى گرفته وزنگدارش آنها را تفسيركند كه گويى خودحافظ كنارت نشسته است، وى سالهاى سال درشهرسن خوزه دربى اريا كلاسهاى حافظ شناسى داشت و مشتاقان فراوانى گرداگردش بودند، همواره به همسرم ومن مهرويژه اى داشت چون ميگفت شماها با هنربى پيشينه وشگفت آورتان و هم رنگهاى زيبا وهماهنگى كه ميپوشيد ونشانه فرهنگ زيبا ورنگارنگ ميهن مينوسرشتمانست، فروغ ولطافت فرهنگ ايران را به نمايش ميگذاريد، هرزمان كه ما به شمال كاليفرنيا ميرفتيم ودرشهر لوس گاتوس ميمانديم به ديدار اين انسان خوب ميرفتيم وگاهى هم دركلاس حافظ شناسى ايشان شركت ميكرديم، ياد ونام اين انسان فرهيخته جاودان وروانش تابناك باد، چهارجلد كتاب يادمانده ها از آثاروى خواندنيست، با آرزوى شكيبايى براى فرزندان دلبندش روشنك وسيامك عزيز وهم مهربان جلال اوحدى همسر روشنك وخويشان ودوستدارانش.

ناصرصبوری یاد بزرگان را زنده نگه می دارد

a1727-19

ناصرصبوری خواننده محبوب سالهای دور در فیس بوک خود از درگذشت یک آهنگساز پیشکسوت می گوید.
از استاد یدالله بدر، آهنگساز موسیقی مردمی که همیشه با آثارش در دلها می ماند.
ناصرصبوری به بهانه های مختلف از پیش کسوتان یاد می کند. آثارشان را بازخوانی می کند و خوشبختانه هنوز صدای دلنشینی دارد و اخیرا با معین یکی ازآهنگهای خاطره انگیزرا با زیبایی اجرا کرده است.

ماشا منش در فیلم جدید

a1727-20

درسوشیال میدیا خبراز فیلم تازه مارشال منش دیدیم، یک فیلم امریکایی که درآمازون، iTunes و گوگل پلی پخش میشود.
ماشا منش یک نقش حساس کلیدی درفیلم The Last Conception دارد، نقش یک پدرهندی، که حرف ازمذهب، عشق به خانواده، تعصب میزند و درآن نازنین مندی، کالی شاترا با ماشا همبازی هستند.

عارف 80 ساله شد

a1727-21

اینروزها در بیشتر وبسایتها، سوشیال میدیا، از80 سالگی عارف گفته اند.
عارف که سالها به عنوان سلطان قلبها شهرت داشته، بیش از55 سال است که درصحنه موزیک فعال است و به روایتی 800 ترانه خوانده است که بسیاری ازآنها چون: سلطان قلبها، دریاچه نور، کوچولو، عشق تو نمی میرد، با من بمان و غلام ژاندارم دراذهان مردم مانده است. عارف درطی زندگی 80 ساله خود، در ایران، امریکا و دبی به تناوب سالها زندگی کرده و تا آنجا که خبرداریم، تا امروز4 بار ازدواج کرده است.
عارف به زبانهای مختلف ازجمله ترکی، فارسی،عربی، انگلیسی خوانده و دربیش از 600 کنسرت شرکت کرده است.

رقص یک جوان ایرانی با جنیفرلوپز

a1727-22

حمیدرضا رحیمی شاعرمعروف در فیس بوک خود نوشته: که یک جوان هنرمند و رقصنده ماهر، با ستاره نامدارجنیفرلوپز یک رقص هیجان انگیز داشت.
«رضا» این جوان ایرانی دریکی از برنامه های جنیفرلوپز ناگهان گفت من میتوانم ازشما یک خواهش بزرگ کنم، به من یک لطف بزرگ بکنید. جنیفرگفت چه لطفی؟ گفت من شانس رقصیدن با شما را داشته باشم و مردم کلی هورا کشیدند ولی براستی چنین رقصی خیلی جرات می خواهد که آقا رضا این جرات و این هنر را داشت و جنیفرهم پذیرفت وهمه شاهد یک رقص دونفره بسیارسکسی بودند که واقعا رضا هنرمندانه و پا بپای جنیفررقصید و همه او را تحسین کردند.

آیا دوباره درکنارهم خواهند خواند؟

a1727-23

بروی فیس بوک نینا آزاد می بینیم: لیلا فروهر، بتی، سپیده، هنگامه و هلن با هم دارند آهنگ دریغ از پارسال را می خوانند، اولا هیچگاه فکرنمی کردند که براستی روزی میرسد که کرونا برسرما چنان می آورد که حسرت پارسال را می خورند ولی براستی دوباره این خوانندگان زن با هم روی صحنه می آیند وهمصدا می خوانند؟
شهرام و شهبال شب پره، عارف و ستار دربرنامه تلویزیونی شاهد اجرای این آهنگ هستند تا همه سرحال و پرانرژی، ولی اینروزها هرکدام درگوشه ای بسرمی برند، شهرام به ترکیه رفته، عارف به دبی ستار و شهبال درحبس خانگی کرونایی بسرمی برند.