1730-28

از رفتن مانوک یکسال گذشت

1730-29

درفیس بوک محسن دشتستانی می خوانیم:
دراندوه رفتن مانوک خدابخشیان چهره محبوب تلویزیونی ….
یکسال شد که دیگردرمیان ما نیستی، پارسال همین هنگام که روی تخت بیمارستان بودی، ما با خود دعا می کردیم که خداوند تورا به نسل شیک پاسارگادی ببخشد. در تمام این یکسال که از نبودت می گذرد، لحظه ای نبود که به یادت نباشیم و جای تورا خالی نبینیم.
همیشه در قلب های ما خواهی بود و روزی پیکرت را به زادگاهت باز می گردانیم. نسل شیک پاسارگادی، عمو مانوک خدابخشیان را هیچگاه فراموش نخواهد کرد.

درفیس بوک نادره خاکپور می خوانیم

1730-30

چه برانی، چه بخوانی، چه به اوجم برسانی، چه به خاكم بكشانی…
نه من آنم كه برنجم، نه تو آنی كه برانی
نه من آنم كه ز فیض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی كه گدا را ننوازی به نگاهی
در اگر باز نگردد… نروم باز به جایی
پشت دیوار نشینم چو گدا بر سر راهی
كس به غیر از تو نخواهم
چه بخواهی چه نخواهی باز كن در كه جز این خانه مرا نیست پناهی …
از مناجاتنامه حضرت خواجه عبدالله انصاری

سالگرد آقای خبر

1730-31

مژده حبیبی گوینده و مجری رادیو تلویزیونی خارج از ایران که سالها با نورالدین ثابت ایمانی گوینده پیشکسوت و مجری توانای تلویزیون های ایرانی همکاری میکرد در سالگرد درگذشت او در فیسبوک نوشته است:
ياد باد آن روزگاران ياد باد…
( چهارم سپتامبر )به ياد آقاى خبر – هشت سال گذشت، جاى او در كنار دوستان و چهره مهربان و صداى تكرار ناپذيرش در رسانه ها خاليست.
در تصویر از راست: نورالدين ثابت ايمانى- حبيب روشن زاده- مژده حبيبى- دكتر صدرالدين الهى.

نوید سهیلیان با خلاقیت تازه ای به میدان آمده

1730-32

نوید سهیلیان عکاس و فیلمبردار هنرمند، اینروزها بدلیل رکود کاری، زمینه کاری خود را تغییر داده و در زمینه ریل استیت به تهیه عکس و فیلم پرداخته است.
نوید سهیلیان درطی 20 سال گذشته، زیباترین و گویاترین تصاویررا از هنرمندان سرشناس در کارنامه خود ثبت کرده است واینک درسکوت کرونایی برای سرپا ماندن و بی نیازی، چنان هنرمندانه به یاری فروشندگان و خریداران املاک و کمپانی های ریل استیت آمده که به روایت چند تن از آنها، نوید با تصاویر و ویدیوهای خود قصه می آفریند.
با نوید با شماره

310-753-9622

تماس بگیرید.

روی فیس بوک حجت پناه
عباس حجت پناه مستندسازبرجسته

1730-33

عباس حجت پناه تا امروز حداقل 30 فیلم مستند از زندگی بزرگان شعروادب و فرهنگ و هنر ایران ساخته و بیشتر این فیلم ها را به خودشان یا خانواده هایشان تقدیم کرده است.
حجت پناه سابقه سالها فیلمبرداری و کارگردانی وعکاسی دارد و بهمین جهت از دیدگاه هنرمندانه و شناخت عمیق درفرهنگ وهنرایران فیلم ها ساخته و همه را جاودانه کرده است.
نمونه این فیلم ها، مستندی درباره پروفسوریارشاطر است که حتی شگفتی استاد را هم برانگیخت و گاه بروی فیس بوک شاهد قسمت هایی از این گونه فیلم ها هستیم.

روی فیس بوک زهره نگهبان

1730-34

نام زهره نگهبان را اینروزها از رادیو 670AM بسیار می شنوید. زهره خانم عروس زنده یاد ترانه سرا و شاعرجاودانه مان تورج نگهبان است، که اینروزها همزمان با سالگرد این ترانه سرای بزرگ که یادش همیشه زنده خواهد بود، این بار زهره خانم بخاطر تولد نوین نوه تورج نگهبان، کیک زیبا و خوشمزه ای آماده کردند و ازهرسویی نیزدوستان و آشنایان به همین مناسبت تبریک گفته اند.
امیدواریم سالهای سال شاهد همین رویدادهای بروی سوشیال میدیا باشیم و سایه زهره و نوید برسربچه هایشان.

درفیس بوک معین می خوانیم

1730-35

معین درفیس بوک خود تصاویرقشنگی به مناسبت بیست وهفتمین سالگرد ازدواج با همسرش پانته آ از نظرها گذرانده و خود نوشته:
این ویدیوها و تصاویربخاطر بیست وهفتمین سال ازدواج من وهمسرم است، از اولین ملاقات تا به امروز چندین عکس را خواستم با شما به اشتراک بگذارم، یکی از آرزوهای همیشگی من برای شما داشتن کانون گرم و پرمحبت خانوادگی است، از طرف همسرم پانته آ و خودم بهترین ها را برای شما خواهانیم.
… و اما باید اذعان داشت که معین یکی از نادرهنرمندانی است که به خانواده خود عشق فراوان دارد به همسرش همیشه احترام گذاشته وهوای دختران خود را داشته و همه امکانات دراختیارشان گذاشته است.
تبریکی داریم برای معین عزیز و پانته آی عزیز