The_queen_1.3

دكتر بيژن پاكزاد طراح برجسته بين المللي با خريد لباس زيباي شهبانو فرح پهلوي
و اهداي آن به بنياد خيريه كودكان ايران يكبار ديگر قلب طلائي اش درخشيد

May.07.2010

 در طي دو شب پرشور و پر از انسانيت و مهرباني و عشق به كودكان در لوس آنجلس، براي جمع آوري كمك جهت بنياد كودكان ايران، بيژن پاكزاد  سرشناس و محبوب بين المللي دست به يك اقدام انساني ديگر زد و برچهره شهبانو فرح پهلوي و پرنسس ياسمين، سايه اي از رضايت وشادي انداخت. بيژن در اين شب پرستاره، با خريد لباس شهبانو فرح پهلوي به قيمت بالايي و در برابر تحسين همه حاضرين، ‌آنرا به بنياد كودكان ايران هديه داد تا در راه درمان كودكان معلول و بيمار داخل ايران بكار گرفته شود و بسياري از اين كودكان دوباره به زندگي بازگردند و لبخند زيبايشان، دنيا را رنگين تر سازد. بيژن پاكزاد هميشه در چنين اقدامات انساندوستانه اي پيشگام است، گاه حتي از انعكاس اخبار اين رويدادها پرهيز دارد و مي‌گويد همه اين خدمات را با همه قلبم انجام ميدهم و نيازي به هياهو ندارد.
شهبانو فرح و پرنسس ياسمين و همراهان،فرداي آن روز مهمان بيژن در منزل اش بودند، ساعاتي را به گپ و گفتگو و صرف چاي و قهوه پرداختند و شهبانو، خدمات انساني بيژن پاكزاد و موفقيت هاي جهاني او را ستود و ضمن تحسين از سليقه و طرح هاي زيباي بيژن او را افتخار ايران ناميد.
بيژن پاكزاد، مرد سياسي نيست، چون سياست هيچگاه با هنر، آنهم هنر ظريف و شكننده اي چون >فشن< هيچ مناسبتي ندارد، بيژن مرد عشق است، عشق به انسانيت و عشق به ايراني،عشق به سرزمين اهورايي خود.
هربار با بيژن پاكزاد درباره ايران، زادگاهش، سرزمين مادري اش حرف ميزنيم، برق اشك را در چشمانش مي‌بينيم. او اهل سياست نيست ولي قلبش براي نسل جوان، نسلي جسور و حق طلب، نسلي كه با متانت خود، با اخلاق و شخصيت برجسته خود، با برخورد اصولي خود،‌همه جهان را به تحسين واداشته، مي‌تپد.
 بيژن پاكزاد به دوران طلايي ايران مي‌بالد، شهبانو فرح را بخاطر حمايت و تشويق هميشگي اش از هنرمندان در ايران، در برپايي جشن هاي هنر شيراز و فستيوال هاي متعدد بين المللي فيلم هميشه ستوده است، چرا كه خود از قبيله هنر است و خود را مديون تلاشهاي صميمانه آن سالهاي شهبانو مي‌داند و بهمين جهت او را و پرنسس ياسمين را به امپراتوري مد خود، به دنياي رنگها، ظرافت ها و شگفتي هاي آن دعوت مي‌كند و شهبانو، اين امپراتوري هنري را سرافرازي جامعه ايراني مي‌داند.
سفر شهبانو فرح و پرنسس ياسمين به لوس آنجلس، براي جمع آوري كمك جهت بنياد كودكان، قلب هاي طلايي تازه اي را در جامعه ايراني كشف نمود، قلب هايي كه با همه وجود براي ياري به ميدان آمدند.