1711-7

1711-5

عزیزان، یاران، اینروزها لحظات سختی را می گذرانیم. لحظاتی که در ضمن ذات پاک و بخشنده و فداکار ایرانی را نیز به رخ می کشد.
دراین روزها سخت نیاز به حمایت و پشتیبانی یکدیگر داریم، بیزینس های ایرانی در این روزها چشم به همت ایرانیان دوخته اند، که در هر موقعیتی آنها را فراموش نکنند. رسانه های ایرانی به یاری پزشکان و وکلا، صاحبان مشاغل و شما مردم مهربان نیاز دارند، همه ما از این تونل سخت و تاریک هم عبور خواهیم کرد و در پایان حامیان واقعی خود را می شناسیم. از اینکه بدلیل مشکلات چاپی و پستی، امکان چاپ مجله وجود ندارد کوشیدیم از این هفته تا احتمالا چند هفته بصورت آنلاین کل مجله را از نظرتان بگذرانیم وهرگونه وقفه در چاپ را جبران کنیم. همه آگهی ها در وب سایت، فیس بوک و اینستاگرام جوانان ارائه میشود مشترکین مجله که در همین یکی دوهفته چهره صبور و مهربان و همیشه حامی خود را نشان دادند و به ما امید دادند که چند هفته تاخیر را تا عادی شدن اوضاع می پذیرند سبب دلگرمی مان شد.
ما هیچگاه این روزها را که مردم با ذات پاک و مهربان خود، بیریا و صمیمانه یاورمان بودند را فراموش نمی کنیم و مسلما برتعداد هفته های اشتراک شان می افزائیم.
ما اینروزها بدون حضور دردفتر مجله، ازطریق سیستم کامپیوتری، از درون خانه های خود، مطالب را رد و بدل می کنیم و آنها را درپایان بروی وب سایت جوانان می فرستیم، تا خوانندگان مجله همه مجله را کاملا روی وب سایت بخوانند و درکنارآن به صدای جوانان رادیو هم گوش بدهند.
در این زمان از صاحبان مشاغل تقاضا داریم، اگر اطلاعیه مهمی دارند که باید مردم را در جریان بگذارند، به جوانان ایمیل کنند تا بروی وبسایت مجله: Javanan.com به اطلاع برسانیم. خوانندگان عزیز جوانان، هر نوع آگهی و پیامی دارند بصورت رایگان در بخش Advertisementمجله در وبسایت مجله می گذاریم، اگر بدنبال گمشده ای هستند پیامی برای عزیزان خود درسراسر جهان دارند، به ایمیل جوانان [email protected]ارسال دارند.
یادتان باشد هر تلفن و سفارش ایمیلی و مراجعه به رستورانهای ایرانی، سوپرمارکت ها، داروخانه ها، و پزشکان ایرانی. یک امید تازه، یک حمایت بیدریغ و فراموش نشدنی خواهد بود.
یکبار برای همیشه قدر پزشکان و پرستاران وکادرهای درمانی را بدانیم که چون سربازان جنگ، در جبهه ناگزیربر کرونا، از جان خود مایه گذاشته اند.
پدر ومادر خود را فراموش نکنید، اگر امکان دیدار برخی از آنها درمراکزدرمانی وجود ندارد تلفنی مرتب حالشان را بپرسید، از طریق پرستاران پیام بدهید تا بدانند آنها را فراموش نکرده اید.
اینروزها متاسفانه خانه های سالمندان تعطیل شده اند، پدر ومادرها را به جمع خود ببرید، آنها را تنها نگذارید، خوشبختانه کمترین آمار مبتلایان کرونا درمیان ایرانیان است، این نشانه رعایت اصول بهداشتی و پیگیری دستورات دولتی و مقامات پزشکی است و امیدواریم این آمار اندک در جامعه ایرانی باقی بماند.

1711-4