1403-12

1403-3

«سعید وکیلی» بعنوان یک1403-4 پیشگوی بزرگ و یک آینده نگر توانا و اعجازآفرین شناخته شده و بسیاری از دانشمندان و متخصصین فرا زمینی، او را یک انسان استثنایی و یک آینده بین می شناسند.
سعید وکیلی وقتی از سال 2010، پیشگویی های دور از انتظار خود را از طریق کتاب ها و نشریات خود، از طریق مجله جوانان و شبکه های تلویزیونی اعلام کرد، بسیاری با تردید به این پیش گویی ها نگاه کردند، درحالیکه بسیاری از پیشگویی های او از جمله لگدمال کردن قذافی در خیابان های لیبی توسط مردم، درست یکسال و نیم قبل از حادثه، بهم خوردن روابط ایران و انگلیس در حساس ترین زمان، با اشغال سفارت انگلیس در تهران، با گسترش جنگ در خاورمیانه و جنگ میان شیعه و سنی، پیش آمدن انقلاب تازه مصر، حرکت مردم در سوریه و قتل عام شیعیان و از سویی سنی ها، تغییر سرنوشت ایران در سال 1393، بکلی دیدگاه ها را نسبت به سعید وکیلی عوض کرد.
سعید وکیلی می گوید حدود یک سال پیش که ناگهان از امریکا خارج شد و به سراغ رومی رفت، در ترکیه ماندگار شد، همزمان بزرگترین شخصیت های سیاسی و اجتماعی ترکیه بدیدارش رفتند واقدام به چاپ و انتشار کتابی به زبان ترکی به نام «عشق خدا» کرد و بسیاری در همان سرزمین، او را به مراکز علمی و دانشگاهی دعوت کردند و دانشمندان فرازمینی، به سراغش رفتند و حتی جلوی سفر او را به خارج گرفتند.
سعید وکیلی سر راه خود به سویس، فرانسه و انگلیس رفت و در آنجا با دانشمندان فرازمینی دیدار و گفتگو کرد و خود می گوید چون از سیاست مبری بودم، چون دنیای من، دنیای پاک انسانیت و عشق بود، نخواستم با این ارتباطات راه خود را  ادامه بدهم.
من به تقاضای دوستانی به لس آنجلس برگشتم که یکی از آنها در شرایط جسمی و روحی ناهنجاری بود و او با وجود فرزندان تحصیلکرده استاد دانشگاه ، پزشک متخصص، مرا به بالین خود خواند، دکترها گفتند او در آستانه سفر ابدی است ولی دوباره بپاخاست، دوباره بروی زندگی لبخند زد و از من خواست کنارش باشم.
سعید وکیلی یکبار نیز درست زمانی از سناتور مک کین حرف زد که بکلی فراموش شده بود، ولی دیدیم که مک کین دوباره به میدان آمد، تا پای کاندیدایی ریاست جمهوری رفت وهنوز او یک مهره برتر جهانی است و به گفته سعید وکیلی، او در آینده ایران نقش مهمی دارد.
وکیلی درباره آینده جهان می گوید جنگ درخاورمیانه گسترش می یابد، درگیری امریکا و روسیه ادامه می یابد و امریکا در آخرین ناوگان های دریایی خود، ناچار به دخالت در حوادثی میشود تا جهان را از آتش سوزان جنگ رها کند.
در ایران متاسفانه حوادث خوبی را نمی بینم، چون سال 93 آغاز رویدادهایی در ایران است که قابل پیش بینی نبوده و من حتی جنگ داخلی در ایران می بینم، از سویی جهان به 3 بخش تقسیم می شود، سه قدرت تازه نظامی و سیاسی روبروی هم قرار می گیرند، بعد از سالها آلمان خود را به درگیری بزرگی می کشد و دچار ورشکستگی میشود. انگلستان سیاست پیشه ناخودآگاه به میدان درگیری های جهانی کشیده میشود.

Lord Martin Rees

1403-5

پروفسور«سر مارتین ریس» یکی از پیشگامان کیهان شناسی در جهان است. وی استاد تحقیقات انجمن سلطنتی در دانشگاه کمبریج و دارای عنوان اخترشناس سلطنتی است. در عین حال وی عضو انجمن سلطنتی، آکادمی ملی علوم ایالات متحده و آکادمی علوم روسیه است. وی ایده های بسیار مهمی در مورد سیاهچاله ها، تشکیل کهکشان ها و اخترفیزیک انرژی بالا داشته است.
وی اینک ستاره شناس و مشاور ویژه ملکه انگلستان می باشد.
او معتقد است که انسانها نیمی زمینی و نیمی فرا زمینی می باشند.

Barack Obama

1403-6

رییس جمهور باراک اوباما: بسیار خوشحالم که در جهانی زندگی میکنم که انسانهایی در آن وجود دارند که ما را به سفر به دوردست ترین و عجیب ترین نقاط کیهانی راهنمایی و هدایت می کنند. اینگونه انسانها قدرت تصور و تجسم را در ما بر می انگیزند و قدرت روح انسان را به ما نشان میدهند.

Joan Quigley

1403-7

جون کوئیگلی ستاره شناس امریکایی است که بعنوان مشاور نانسی ریگان بانوی اول ایالات متحده و همسر رونالد ریگان معروف و مشهور بود. او پس از حمله تروریستی جان هینکلی به رونالد ریگان در سال 1981 از طرف نانسی ریگان احضار شد و بعنوان مشاور سری کاخ سفید و نانسی ریگان تا سال 1988 مشغول به خدمت بود.
او در دهه هفتاد میلادی  و در «گریفین شو» اولین ملاقاتش را با نانسی ریگان انجام داده بود. وی بعدها خاطراتش را با نانسی ریگان در کتابی بنام «جون چه می گوید» بطور مشروح شرح داده است. گفته اند رونالد ریگان بدون مشورت با او  از تصمیمات مهم اجتناب می نمود و نظر او را جویا می شد.

Jeane Dixon

1403-8

خانم جین دیكسون به نزدیكان پرزیدنت كندی هشدار داد كه او در خطر است و این هشدار را بارها تكرار كرد.
در سال 1952 او پیشگویی كرد كه دمكرات چشم آبی در سال 1960 به ریاست جمهوری خواهد رسید و بعد به قتل می رسد.
در سال 1963 روزی كه كندی تیر خورد، این خانم با دوستی ناهار می خورد. بناگاه گفت:« امروز برای رئیس جمهور اتفاق وحشتناكی می افتد.»
جین، مرگ پرزیدنت روزولت در 1945، مرگ ماهاتما گاندی در 1948 و مرگ وینسون چرچیل را در 1965 پیشگویی كرده بود.
او در سال 1945 با چرچیل در واشنگتن ملاقات كرد و به او گفت كه بعد از جنگ از مقامات رسمی استعفا خواهد داد اما در 1952 باز به قدرت خواهد رسید. هر دو پیشگویی او درست از آب درآمد. او پیشگویی كرد كه در 1963 شورشهای نژادی در آمریكا رخ خواهد داد و روس ها در سفر به فضا پیشتاز خواهند بود.

Edgar Cayce

1403-9

ِادْگار کِیسی (۱۸ مارس ۱۸۷۷ – ۳ ژانویه ۱۹۴۵)، یک آمریکایی مشهور بود که توانایی‌های ذهنی داشته‌است. او مدعی بود وقتی که به حالت خلسه (هیپنوتیزم کردن خود) فرو می‌رود، توانایی دستیابی به جواب سؤال‌هایی با موضوعاتی مانند سلامتی یاآتلانتیس را دارد. به خاطر اینکه او کارهای ذهنی خود را در حالت نیم‌خواب انجام می‌داده‌است وی را «پیامبر خفته» و «بزرگ‌ترین عارف آمریکایی» نیز خوانده‌اند. او یک مدیوم (واسطه ی روحی) بوده‌است، با این حال او می‌خواست که مردم او را یک شفادهنده بدانند نه یک مدیوم. بسیاری از بزرگان جهان مانند راکفلر، توماس ادیسون و بعضی از روسای جمهوری امریکا با او دیدار و مشاوره داشته اند.

1403-10