1695-18

1695-19

سعید وکیلی، یک انسان ماورای تصور و اندیشه، انسانی که بزرگترین حوادث ایران و جهان را در طی چند دهه گذشته پیش بینی کرده و همه اتفاق افتاده است، در جامعه جاری است، مثل یک پرنده بلند پرواز امروز در لس آنجلس، فردا در نیویورک، چند روز بعد به دیدار رومی درقونیه، همان روزها در استانبول و آنکارا، چند روز دیگر در دبی دیده میشود.
بسیاری آن سوی آبها به او دل بسته اند، نمونه اش ابراهیم تاتلیس خواننده افسانه ای ترکیه است که سعید وکیلی حادثه زندگی او را و ترور هولناک اش را ماهها قبل به کارمندان کنسولگری ترکیه در لس آنجلس اطلاع داد. ابراهیم حالا از مریدان سعید وکیلی است، هر بار که او به ترکیه می رود، باید به دیدار ابراهیم برود تا به او انرژی و امید و ماندگاری در زندگی ببخشد، در آخرین دیدار مجله ای که مصاحبه جوانان با سعید وکیلی چاپ شده بود در دست ابراهیم بود و وقتی صحبت از دو چهره روی جلد شد، سعید برایش توضیح داد که اندی یک ایرانی ارمنی تبار محبوب است که در همه امور خیریه نقش دارد و بزودی ستاره اش در هالیوود نصب می شود و مکس امینی یک کمدین بین المللی است که در صحنه های جهانی درخشیده است.
سعید وکیلی هفته قبل با شاهرخ خان محبوبترین و گران ترین سوپراستار سینمای هند یک دیدار ساده داشت، کنار هم عکس گرفتند و با هم سخن گفتند. تعجب ندارد، چون سعید همین چند هفته پیش به دعوت لری کینگ به دیدارش رفته بود تا بقولی خود لری به او انرژی زندگی ببخشد. خود سعید وکیلی دراین باره کمتر حرف میزند و گاه به دلیل عکس ها و دیدارها او را به حرف می کشیم.
اینک که شما این خبرها را می خوانید، هیچکس نمی داند سعید درکدام نقطه جهان با کدام چهره نامدار به حرف نشسته است.

1695-22

1695-20

1695-21