1547-40

هنرمندان بین المللی: ریتا جهان فروز، ملیسا منچستر، لیل کولت و امیلی بر، علی پریس، موران آتیاس با هدف های انسانی نجات کودکان مبتلا به بیماری قلبی یکشنبه شب قلب ها را لرزاند
یکشنبه 29 ژانویه، یکی از باشکوه ترین برنامه ها، با حضور هنرمندان سرشناس بین المللی و ارکستر سمفونیک اسرائیلی باهمت یک بنیاد، پزشکی بین المللی و حقوق بشری، بنام «سمفونی عشق»، در لوس آنجلس At The Valley Performing Arts Centerیکی از شب های سرد شهر فرشته ها را به یک شب گرم و پراحساس و ماندنی مبدل کرد.
در این برنامه و یا به روایتی کنسرت پربار، ریتا جهان فروز خواننده محبوب ایرانی تبار اسرائیلی، ملیسا منچستر خواننده سرشناس و برنده جایزه گرمی، امیلی بر یک نابغه دیگر عرصه موسیقی پاپ، علی پریس و نوازنده گان چیره دست، گروه رقص کشت حائیم به اجرای برنامه پرداختند و با وجود سخنرانی ها و مراسم اهدای جوایز، بدلیل تنظیم خوب برنامه، همه لحظات شب پر بود.
برنامه با اجرای پیانوی امیلی برEmily Bear و دست های اعجازآفرین او آغاز شد و همچنان برنامه با هنرمندان معروفی چون لیل کولت و گروه کر و اجرای زیبای برنامه توسط موران آتیاس ستاره معروف تلویزیون و سینما ادامه یافت.
ریتا که درمیان ایرانیان نیز محبوبیت فراوانی دارد با اجرای ترانه های ایرانی، چنان حاضرین را به هیجان آورده بود که نیمی از سالن با او همصدا می خواندند و سپردن صحنه به دختر نوجوان و بسیار هنرمند ریتا، همه را دچار شگفتی ساخت چون صدای مخملین این دختر قلب ها را لرزاند. به دنبال او ریتا دوباره روی صحنه آمد و یکی از پرشورترین برنامه های خود را با همصدایی مردم حاضر در سالن اجرا کرد و نشان داد که چه قلب طلایی دارد.
سازمان «نجات قلب انسان» که در مرکز پزشکی ولفسون در اسرائیل احداث شده در طی سالها جان هزاران کودک را در هر رنگ و نژاد و مذهب و سرزمینی چون افریقا، آسیا، اروپا و فلسطینی ها نجات داده، چون همه مسئولان این مرکزو پزشکان دست اندرکاران آن قلب خود را بروی همه انسانها و بویژه کودکان گشوده اند در طی برنامه مسئولان این بنیاد و فیلم های تهیه شده، همه هدف های انسانی آنرا نشان داد.

اهدای جوایز

در طی برنامه مدال افتخار وسپاس به چایا موسری رئیس پرستاران مرکز پزشکی ولفسون و چند چهره ی برجسته اهدا شد که 30 سال خدمت در کارنامه آنها جای دارد.

1547-41

1547-43

1547-44

1547-45

1547-46

1547-47

1547-48

1547-49