1350-40

  

عکس از: وفا خاتمی
در راستاى برگزارى جشن سينماى ايران در دانشگاه UCLA كه به همت بنياد فرهنگ برگزار ميشود، شاهد حضور تنى چند از چهره هاى مطرح فيلمسازى ايران در لس آنجلس هستيم.
 همچنان كه مطلعيد در مراسم افتتاحيه اين دوره از جشن بزرگداشت سينماى ايران با حضور استاد بهرام بيضايي كارگردان نامدار سينماى كشورمان كه فيلم «رگبار» يكي ازساخته هاى قديمى او براى آيين گشايش اين مراسم انتخاب شده بود انجام شد و نيز خانم «نگار آذربايجانى» ديگر سينماگرى كه فيلم وي در اين جشنواره به اكران در آمد هم پاسخگوى سؤالات و ابراز احساسات علاقمندان به سينماى ايران بود.
در همين راستا اين هفته پنجشنبه و يكشنبه هم سه سينماگر و فيلمساز صاحب سبك ايرانى ديگر با حضور در محل اكران فيلمهاى خود به غناى برگزارى اين دوره خواهند افزود.
بر اساس اعلام رسمى برگزاركنندگان جشنواره سينماى ايران در دانشگاه لس آنجلس، محمد شيروانى، مازيار ميرى و على مصفا كه فيلمهايشان در جريان مراسم نمايش فيلم جشنواره سينماى ايران به روى پرده خواهد رفت با حضور در سالن نمايش پاسخگوى سؤالات مطرح شده درباره ساخته خود خواهند بود.

April 25 – Fat Shaker (Iran, 2013)
in person: director Mohammad Shirvani
April 25 – The Entrance (Iran, 2011)
April 28 – Felicity Land (Iran, 2011)
in person: director Maziar Miri
April 28 – The Last Step (Iran, 2012)
in person: director Ali Mosaffa

این جشنواره که برای سومین دوره پیاپی با مشارک بنیاد فرهنگ برگزار میشود به آدرس زیر به انجام خواهد رسید:

Hammer Museum – Billy Wilder Theater
10899Wilshire Blvd.  Los Angeles, CA 90024

برای اطلاع بیشتر از زمان نمایش فیلم ها ورزرو جا میتوانید از سامانه اینترنتی این جشنواره در www.farhang.org دیدار فرمایید.

1350-38

1350-39