1374-6

1374-3

«سیامک قهرمانی» برگزار کننده فستیوال فیلم نور، امسال هیجان و شور دیگری دارد،چون زحمات 6 ساله اش کم کم به ثمر میرسد، توجه جامعه امریکایی به این فستیوال، خبر از اهمیت آن می دهد.
سیامک قهرمانی می گوید ما ششمین سالگرد فستیوال فیلم نور را از 18 تا 24 اکتبر در لس آنجلس برپا می داریم، که طی چند روز فیلم های فستیوال نمایش داده میشودو انتظار داریم ایرانیان عزیز با مراجعه به لیست سینماها و زمان نمایش در مجله جوانان و در سایت «نور» به حمایت ما بیایند و به تماشای فیلم ها بروند.
امسال ما خوشبختانه با اقبال پرشوری از سوی ایرانیان عزیز با توجه به تلفن ها و ایمیل هایشان روبرو هستیم، ما بهترین برنامه ها را امسال تدارک دیده ایم که مهم ترین آن جایزه افتخار مادام العمر خدمات هنری Life Achievement Award است که به ستاره برجسته ایرانی در جامعه هنر بین المللی، شهره آغداشلو اهدا میشود.
جالب اینکه بدانید که این جایزه را یک شخصیت بسیار معتبر چون هاک کاچ Hawk Koch که  پرزیدنت انجمن تهیه کنندگان امریکا و پرزیدنت سابق آکادمی است در شب 24 اکتبر به شهره آغداشلو اهدا خواهد کرد و این نشانه اعتبار تازه فستیوال فیلم است.
همانطور که درجریان هستید، داوران این جشنواره: بازیگر معروف امریکایی دنیس هایزبرتDennis Haysbert مارشال منش بازیگر معروف و فرج الله حیدری چهره معتبر سینمای ایران هستند.
مجریان این برنامه فریبرز دیویدیان و نادین رجبی هستند که اجراهای خوب آنها را شاهد بوده ایم در شب اجرای مراسم ویژه، از ساعت 7 شب مراسم ردکارپت برگزار میشود که چهره های محبوب سینما و تلویزیون و فیلمسازان در آن حضور می یابند و ساعت 8 شب نیز کوکتل پیش غذا و شراب سرو میشود و بعد مراسم آغاز می گردد.
سیامک قهرمانی می افزاید انتظاری که ما از جامعه ایرانی داریم، تا امروز از سوی سرمایه گذاران برآورده نشده و با دست تنها این راه را پیموده ایم ایرانیان نیز با وجود عدم آشنایی با فستیوال فیلم، بمرور با آن آشنا شده و امسال برای اولین بار با تلفن هایی روبرو هستیم که خبر از توجه و علاقه آنها میدهد، همین که امسال ایرانیان بیشتری را در سالن سینماها خواهیم دید خوشحالیم.
جالب اینکه خیلی ها باور ندارند می توانند در شب اجرای مراسم اهدای جوایز، در سالن حضور داشته باشند، معمولا حضور در فستیوال ها خصوصا در شب اهدای جوایز، محدودیت هایی وجود دارد، بلیط ها بسیار گران است، ولی ما برای اینکه هموطنان عزیزمان بتوانند در کنار چهره های محبوب شان بنشینند و شاهد اجرای مراسم باشند، تسهیلات فراوانی فراهم ساختیم، حتی بلیط ها ی خیلی ارزان در اختیارشان گذاشته ایم که همه علاقمندان به سینما، در آن شب در اسکیربال بیایند ودر موفقیت هنرمندان ایرانی سهیم باشند.
مهم ترین مسئله ای که از روز نخست مورد توجه ما بوده اینکه بسیاری از فیلمسازان جوان ما، شانس شرکت در جشنواره ها را ندارند ولی ما این امکان را بوجودآوردیم که فستیوال نور پایگاه پرواز بسیاری از آنها باشد و دروازه های تازه ای بروی آنها باز شود.

1374-5

1374-4