1320-15

 

سیاوش شمس برای اولین بار در موزیکالی

به نام ‘عشق به اشک های خاموش’ شرکت می کند

 

این هنرمند سرشناس ایرانی با وینست پترسون، کارگردان مایکل جکسون، آهنگسازان برنده جایزه اسکار و هنرمندانی از سراسر جهان همکاری می کند

از مریم رادی
سیاوش شمس سالها است که با آهنگ های مشهور و کنسرتهای بسیار موفق، یک ستاره  نامدار و محبوب برای طرفدارانش در سراسر جهان می باشد. وی اخیراً در مصاحبه ای گفت: “وقتی یک هنرمند، اولین بار روی صحنه میرود و ارتباط با مردم را حس میکند و احساس بسیار راحتی روی صحنه دارد، آنوقت است که میداند، خداوند چه نقشی را برای او تعیین کرده است. من همواره میخواستم که از طریق موسیقی ام، ترانه های صلح آمیز، عاشقانه و شاد را ارائه دهم و بسیار خودم را متبرک میدانم و شکرگزار هستم که میتوانم این را انجام دهم.”
۲۷ اکتبر امسال، سیاوش شمس، بعنوان یکی از ستارگان موزیکال “عشق به اشک های خاموش” که در شراین آدیتوریوم در لس آنجلس اجرا میشود، پیام صلح خود را ارائه خواهد داد.1320-14
او با کارگردان معروف، “وینست پترسون” همکاری خواهد کرد که از آثار معروف وی میتوان کارگردانی تورهای جهانی مایکل جکسون و مدونا و یک نمایش “سیرک دو سوله” را نام برد. این تنها اشاره ای است به ابهت این موزیکال که به سبک برادوی میباشد. این موزیکال توسط آهنگساز برنده ۲ جایزه اسکار، ال کاشا تهیه شده و بر اساس مجموعه شعری ژرف “اشک های خاموش” از استاد معنوی مشهور جهانی، بشردوست، شاعر و هنرمند، استاد اعظم چینگ های می باشد. عشق به اشک های خاموش، به مناسبت نوزدهمین سالگرد روز استاد اعظم چینگ های اجرا می گردد و بخاطر گرامیداشت نیک دوستی و صلح این چنین نامیده می شود.
سیاوش شمس با سایر هنرمندان، ازجمله برندگان جایزه گرمی: جان سکادا و جودی واتلی، ستارگان برادوی برنده جایزه تونی و خوانندگان معروف بین المللی از ۱۶ کشور، اجرای برنامه خواهند داشت.
سیاوش شمس گفته است: “مفتخرم که نماینده ایران هستم”، “وقتی این همه فرهنگهای مختلف را کنار هم بیاوریم، یک انرژی ایجاد میشود که مشکل میتوان آنرا بیان کرد. مخصوصا وقتیکه متن ترانه ها و اتمسفر اینقدر مثبت میباشد و درمورد صلح، عشق و بشردوستی است. من حداکثر قابلیتم را در این موزیکال ارائه خواهم کرد.”