1617-35

1617-36

 1617-37

1617-39

سیروس بهشتی را همه آنها که اهل سفر هستند و به تورهای مختلف میروند، از ایران تا امریکا می شناسند، چون در اصل بنیانگذار آژانس مسافرتی سیروس تراول در ایران و امریکاست و در ضمن اولین کسانی است که تورهای مسافرتی را براه انداخت.
بیش از 50 سال کارنامه درخشان سیروس تراول، سبب گردیده که بزرگترین و بلندترین کمپانی های هواپیمایی دست همکاری به سویش دراز کنند و نام سیروس تراول در همه شرکت های هواپیمایی بعنوان یک شرکت معتبر و خوش نام ثبت شده است.
سیروس بهشتی از سال 1960 فعالیت خود را در زمینه صنعت توریسم آغاز کرد ولی قبل از آن بنا به علاقه ای که در ایجاد نوآوری وکار مطبوعاتی داشت در موسسه کیهان اولین مجله ماهانه مربوط به بانوان را بنام مد روز با تائید مرحوم دکتر مصباح زاده انتشار داد که خود می گوید برای اولین بار درتاریخ مطبوعاتی ایران مجله ای برای بانوان که از طراحان مد ایران، مانکنهای ایران، خیاطهای ایرانی و همچنین آرایشگر، و طراحان دکوراسیون و آشپزی استفاده نمودم، با امکانات محدود آن زمان در چاپ عکسهای رنگی، بیشتر صفحات داخل رنگی بود.
بعد از انتشار چند شماره به علت مخارج سنگین چاپ این نوع مجله که آگهی ها جوابگو نبود، آقای دکتر مصباح زاده تصمیم گرفتند که این مجله را به صورت مجله بانوان موسسه اطلاعات به چاپ برسانند که با هزینه بسیار کمتر عملی می شد در نتیجه چون خلاف ایده من بود استعفا دادم که بعدا همین مجله به سردبیری دکتر الهی و سپس بانام زن روزهای دوامی به کار خود ادامه داد.
بنابه علاقه شخصی که به سفر داشتم، تصمیم گرفتم وارد صنعت توریسم بشوم و در سال 1960 فعالیت خود را در این زمینه آغاز نمودم. در سال 1980 زمانی که ایران را ترک کردم سیروس تراول جزو سه آژانس پرفروش و معروف شهر بود و با کادری 40 نفره در امر فروش بلیط و تنظیم تورها فعالیت می کرد.
سیروس بهشتی و همکارانش برای اولین بار کنسرسیومی با شرکت 7 آژانس معتبر بنام گروه تورهای ایران تشکیل دادند که تا قبل از انقلاب سالانه حدود 8 هزار نفر را به اقصی نقاط جهان به سفر می برد. در ایام نوروز با استفاده از هواپیمایی چارتر گروه های 200 تا 250 نفر را جابجا می کرد.
سیروس بهشتی بعد از ترک ایران و گذشت چند ماه تصمیم گرفت دوباره از هیچ آژانس مسافرتی سیروس تراول را فعال کند و با اجاره کردن یک اتاق در مرکز تجارتی سانفرانسیسکو و داشتن فقط یک کارمند که قبلا در ایران در همین زمینه فعالیت داشت کار خود را آغاز کرد.
خوشبختانه نام و اعتبار سیروس تراول در ایران باعث شد که خیلی زود شرکتهای هواپیمایی درهای پیشرفت سریع را به روی آن گشودند و امر وز بعد از گذشت 38 سال سیروس تراول همچنان پیشتاز و موفق با چهار شعبه در سطح امریکا و با همکاران حرفه ای بکار خود ادامه می دهد.
سیروس بهشتی می گوید:
امروز نه تنها تکنولوژی خرید با کامپیوتر اثر چندانی در وضع فروش سیروس تراول نیاورده بلکه به زودی فعالیت بیشتر در تنظیم گردشهای جمعی متفاوت از آنچه تجربه شده خواهیم داشت.
اینک بجاست از تمام کسانی که سفرهای خود را توسط سیروس تراول انجام دادند و شرکتای هواپیمایی که با عقد قراردادهای اختصاصی باعث رونق کار ما شدند همچنین همکاران خوبم که با دانش حرفه ای خود باعث رضایت مشتریان هستند از صمیم قلب تشکر نمایم.

800-332-9787
800-33CYRUS
www.cyrustravel.com

1617-38