1499-3

1499-4

1499-5

دو خواننده محبوب ومورد علاقه مردم، که سابقه کنسرت های موفقی داشته اند، برای اولین بار به اتفاق در کنسرتی بزرگ در لس آنجلس، به پیشواز نوروز 1395 میروند. سینا بیات و مسعود درویش که در کارنامه خود دهها آهنگ پرسروصدا و موفق دارند، شنبه شب 12 مارچ 2016، از ساعت 7ونیم بروی صحنه دان تاون پلس تیاتر لس آنجلس بروی صحنه می آیند و آهنگهای محبوب خود را می خوانند درحالیکه شاهین یوسف زمانی رهبری ارکستر بزرگ رسا را بعهده دارد و با آهنگهای متفاوت، نوروز را پیشاپیش جشن می گیرند.

سینا بیات
سینا بیات در گفتگویی با مجله جوانان درباره کنسرت 12 مارچ گفت: این برنامه ویژگی های خاص خود را دارد چون ترکیبی از سازهای سنتی شرقی وغربی با تشکلی از بهترین های موسیقی، نوازندگان چیره دست و توانا که هر کدام به تنهایی برای خود شهرت و اعتبار دارند و ما شانس این را داریم که با چنین گروه حرفه ای و توانا و برنده جوایز مختلف فستیوالها در این شب روی صحنه می رویم. گروه سازهای زهی و سنتی، رنگ آمیزی خوبی برای ارکستر بوجود می آورند وهمه سعی ما دراین است، که به مناسبت نوروز، آثاری را برگزینیم که شاد و پر انرژی و هیجان باشد، نمونه اش کارهای محلی و فولکلوریک مسعود درویش است، که اخیرا بسیار گل کرده است و برای اولین بار در آن شب می خواند.
راستش وقتی دیدم مسعود درویش در کنسرت خود در سابان تیاتر عکس العمل پرشور مردم را بدنبال داشت، دیدیم که مردم مرتب زنگ می زنند آهنگهای او را از رادیو 670 طلب می کنند و اینکه خودم صدایش را دوست داشتم و با شخصیت مهربان و انساندوست اش آشنا بودم، و خدمات او را در امور اجتماعی شاهد بودم، دعوتش کردم تا باهم یک برنامه مشترک بگذاریم و قرارمان این است که بعد از لس آنجلس این برنامه مشترک را به شهرهای مختلف امریکا هم ببریم، چرا که آمیخته ای از موسیقی پاپ، سنتی ، محلی و آثار روز، می تواند مورد توجه مردم قرار گیرد.
من قبلا در برنامه های مشترک دیگری شرکت کرده بودم، در کنسرت بزرگ دمیس روسس و آلابینا شرکت کردم، که فرصتی برای شناساندن موسیقی سنتی ایران بود، خصوصا این نوع موسیقی که پر از حرکت و جنبش و شور جوانی است. من در کنسرت هایم از تصنیف های ایرانی بهره می گیرم چون آثاری که می خوانم خود می سازم به آن شور و هیجانی میدهم که نسل جوان هم بپسندد. گروه بسیار هنرمندی که با ما در آن شب همکاری دارند، مهرداد اعرابی و گرک الیس که هرکدام برنده جوایز فستیوال های جهانی شده اند، در کارشان براستی استاد هستند، مهرداد اعرابی رهبری گروه نجوا را داشته، موزیسین های هنرمندی چون مصطفی پور از نوابغ موسیقی و نوازنده سازهای کلاسیک عماد شکوری نوازنده توانای قانون، سلمان محمدی نوازنده بسیار هنرمند تار که خود مولف کتاب های موسیقی است.
جیمی گیتاریست اعجازآفرین، حامد پور ساعی نوازنده بسیار توانا وهنرمند گیتار، الن نوازنده کیبورد که با خوانندگان برجسته داخل ایران و درخارج همکاری داشته است و رامین یوسف زمانی که نوازنده چیره دست ویلن است.
رهبری ارکستر «رسا» را شاهین یوسف زمانی موزیسین بسیار برجسته که همه خانواده اش در موسیقی از نوابغ هستند بعهده دارد و با شاهین که سالهاست همکاری داریم برای آن شب تدارک جالب و بسیار پرشوری دیده ایم. شاهین کوشیده بهترین نوازندگان را آن شب کنار هم بگذارد. برنامه آن شب را مهرداد نقیبیان چهره توانای صحنه اجرا می کند، او را در این شب نگار کرامتی مجری خوب و توانا همراهی می کند که هر دو درکار خود پر از ابتکار هستند. شانس بزرگ ما اسپانسرهای خوب مان از میان حقوقدانان: پیام شایانی، دکتر کامران یدیدی و دکتر فریبرز نژادپور و دکتر نازنین باروتی و خانم دکتر مهناز عظیم کایروپراکتور معروف، رضا رحیم زاده و زهره سلامتیان از کمپانی Loan America دو متخصص وام و خانم ایلانا ملکان هستند.

1499-6

1499-7

مسعود درویش چه گفت؟

مسعود درویش در مصاحبه با مجله جوانان گفت: ما در شنبه شب 12 مارچ بروی صحنه پلس تیاتر می آئیم، تا تنوع و هارمونی موسیقی های مختلف را از نظر مردم بگذرانیم، من و سینا بیات خواننده خوب و توانا و دوست نازنینم می آئیم تا نمایی از دو خواننده نوگرا ولی ریشه در موسیقی سنتی، فولکلور و مدرن را به مردم ارائه بدهیم، ما می آئیم تا با آهنگهای شاد و پر تحرک وخاطره انگیز سنتی و محلی و پاپ، با مردم خوب مان به پیشواز نوروز 1395 برویم.
من برای شب 12 مارچ آهنگهای مورد علاقه مردم چون: ترکم نکن، سوره احساس، گل از گل شگفته، مکتب عشق، ساقی، ببخش، گیله دختر، رد پا، عشق و دو ترانه فولکلوریک از زنده یاد استاد عاشورپور اجرا می کنم.
برنامه از ساعت 7ونیم آغاز میشود و سینا همکار خوبم، آهنگهای زیبای سنتی خود را که شیوه و سبکی نو دارد آماده اجرا کرده است. این برنامه فقط یک کنسرت نیست، یک شوی زنده است، با مردم روی صحنه ارتباط برقرار می کنیم، از شاعران نامدار می گوئیم، از زندگی ایرانیان در خارج حرف میزنیم، از خاطره هایمان سخن می گوئیم.
این برنامه را هیچ دولت و سازمانی در پشت پرده حمایت نمی کند، ما اسپانسرهای نامداری از همین جمع خودمان در لس آنجلس داریم. ما با تکیه به مهر مردم روی صحنه می رویم و نیت مان ارائه این برنامه در نقاط مختلف امریکاست.
مسعود درویش که از 7 سال پیش فعالیت خوانندگی خود را آغاز کرده، از همان آغاز با تسلط و توانایی خاص روی صحنه ها آمده و اجرای آهنگهای مدرن، فولکلوریک او چنان مورد توجه قرار گرفته که طی یک دوره کوتاه شهرت و اعتبار خود را به سراسر جهان گسترش داد و با اولین آلبوم خود «غزل طراوت» با رکورد بالای فروش روبرو شد و بدنبال آن آلبوم های بزار عاشقت بمونم، تو رو دوست دارم و سرانجام چهارمین آلبوم «عاشق تنها» را به بازار داد که همه با توفیق روبرو بود.
وقتی می پرسیم چرا آلبوم جدیدی اخیرا به بازار ندادی؟ می گوید 20 آهنگ جدید آماده دارم، ولی وقتی دیگر امکان خریدن آلبوم وجود ندارد، ترجیح دادم آنها را فقط درکنسرت هایم بخوانم و در شب 12 مارچ من از آن 20 آهنگ حداقل 3 آهنگ : ساقی، گیله دختر و ببخش را اجرا می کنم، البته کار درخشانی بنام «اینجا وطنم نیست» از استاد فضل الله توکلی در شوشتری دارم.
با همه وجود انتظار شب 12 مارچ را می کشم تا با مردم مهربان و مشوق و آگاه روبرو شوم، برایشان از سروده های سیاوش کسرائی را بخوانم و قشنگ ترین شب را به آنها هدیه کنم.