JavananShenidamKe1294-18

ليلا فروهر با بريتني اسپيرز هم صدا شد

JavananShenidamKe1294-19

JavananShenidamKe1294-20…شنيديم ليلا فروهر در يك ديدار دوستانه، بريتني اسپيرز در مهماني بزرگ كاخ سفيد، با او قرار يك همصدايي را گذاشت.
ليلا با خواندن سرود اي ايران چنان بريتني را به هيجان آوردكه او با اشتياق پذيرفت به اتفاق ليلا سرود اي ايران را در استوديو همصدا ضبط كنند و بعد به صورت سينگل در سراسر جهان پخش نمايند.
بريتني با شنيدن آلبوم جديد ليلا فروهر،  در مورد موسيقي سنتي  ايران نيز علاقمندي نشان داد

 

 

 

اندي در مسابقات بين المللي
 اتومبيلراني استراليا برنده شد

JavananShenidamKe1294-21

جالب اينكه كمتر كسي مي‌دانست اندي در اين زمينه تخصص و تجربه دارد،  چون او معمولا با اتومبيل ديده نشده بود تا هفته قبل در اين مسابقات شركت كرده و با وجود رقابت فشرده مقام دوم را بدست آورد و برنده يك جايزه 600‌هزاردلاري شد.
اندي بعد از پايان مسابقات در استاديوم براي مردم خواند وآهنگ >حنا< بسيار مورد توجه قرار گرفت و همزمان اندي با چند كمپاني  توليد نوشابه هاي لانرژي زا و چند كمپاني اتومبيل براي تبليغات شان قرارداد بست.

مدانا به كاباره تهران مي‌آيد

JavananShenidamKe1294-23

…شنيديم مدانا خواننده بين المللي، تصميم گرفته همه ماهه، در يك كاباره نيمه امريكايي بروي صحنه برود و براي  مهاجرين كشورهاي مختلف مجانا بخواند.
مدانا اخيرا با بازديد از كاباره تهران در لوس آنجلس، به احمد مسعود مدير آن اطلاع دادكه در اوايل تابستان يك  شب دركاباره  مورد علاقه ايرانيان روي صحنه مي‌آيد و 10 ‌ آهنگ مي‌خواند. بشرط اينكه همه محوطه شاپينگ سنتر مجاور كاباره هم جلوي مردم  بازكنند تا همه مجانا از برنامه او بهره بگيرند.       
مدانا در حال تمرين آهنگهايي به زبان فارسي است تا آن شب حداقل  دو آهنگ فارسي بخواند

ريكي مارتين و صندوق بيكاري
براي هنرمندان ايراني

JavananShenidamKe1294-22

..شـنـيديم ريكي مارتين خواننده محبوب بين المللي،  اخيرا تصميم گـرفته براي هنرمندان ايراني قدم بزرگي بردارد.
ريـكـي مـارتـين وقتي به مصاحبه خــوانـنـدگـان ايـرانـي در راديـو و تلويزيونها و مجله جوانان توجه كرد فهيمد بعد از 33‌ سال هنوز هيچ اقدامي‌ براي روزهاي بازنشستگي و بيكار هنرمندان ايراني برداشته نشده است، همين او را متاثر كرد و تصميم گرفت از اول تابستان صندوق بيكاري براي هنرمندان ايراني داير كند و همه ساله حداقل يك ميليون دلار در آن واريز نمايد.