1399-40

1399-42

…شنیدیم شهره آغداشلو ستاره نامدار ایرانی در عرصه سینمای بین المللی، تحت شرایط خاصی حاضر شد در فیلم سرگذشت زندگی ملینا مرکوری ستاره انقلابی یونان، بازی کند.
شهره آغداشلو که شباهت زیادی به دوران جوانی ملینا مرکوری دارد، بدعوت یک کارگردان صاحب نام هالیوود، به بازی در فیلم دعوت شد، ولی شهره گفت در شرایطی بازی در فیلم را شروع می کند که ماجراهای واقعی زندگی ملینا، بطور کامل بدون هیچ تغییر و دستکاری، به فیلم در آید و قبل ازآغاز فیلم، سناریو کامل بدستش برسد و تعهد بسپارندکه بعدا تغییری نکند!!!

1399-43

… شنیدیم مرتضی برجسته خواننده محبوب ایرانی، در فستیوال بزرگ موزیک لاتین، در اسپانیا با حولیو روی صحنه همصدا می خواند:
مرتضی که قبلا 4 آهنگ به زبان اسپانیش خوانده و در یک فستیوال موزیک دراسپانیا شرکت کرده است، این بار با دوآهنگ یک آهنگساز معروف اسپانیایی به فستیوال  بزرگ و بین المللی موزیک لاتین به مادرید میرود و در شب افتتاحیه با یک خواننده یونانی ، با حولیو همصدا یک آهنگ خاطره انگیز حولیو را می خوانند. این رویداد در زندگی هنری مرتضی یک جهش بزرگی است.

1399-44

…شنیدیم اندی خواننده محبوب ایرانی، هفته قبل پیشنهاد وزارت فرهنگ و هنر روسیه  را برای اجرای یک برنامه در مقر ریاست جمهوری نپذیرفت.
اندی که قرار بود با 8 خواننده بین المللی دیگر در جشن تولد پوتین در مسکو شرکت کند و به زبانهای مختلف بخواند به برخورد روسیه با اوکراین اعتراض کرده و حاضر به اجرای برنامه نشد.این اقدام سبب شد دیگر خوانندگان از ایتالیا،کویت، یونان، آلمان نیز خود را کنار بکشند.

1399-45

…شنیدیم هاتف خوانده معروف که با اولین فیلم خود، با موفقیت همراه شد، با دعوت یک تهیه کننده تلویزیونی، برای یک شبکه بزرگ، یک سریال از مهاجرت ایرانیان به امریکا می سازد.
هاتف برای نوشتن و کارگردانی این سریال نیمه مستند، خود شخصا هر ماهه 150 هزار دلار می گیرد  و برای همه بازیگران فیلم و آنهایی که در نقش واقعی خود ظاهر میشوند، هر کدام 25 هزاردلار در نظر گرفته است.هاتف این فیلم را از اولین روزهای بعد از انقلاب باحوادث و روید ادهای زندگی خوانندگان معروف چون ستار، شهرام شب پره ، ابی و شاهرخ آغاز می کند و سپس به حادثه مرگ هایده و رویدادهای دیگر، از جمله فعالیت گروه های سیاسی می پردازد.

1399-46

…شنیدیم نوش آفرین خواننده معروف ایرانی به سبک مدانا، اقدام به گشایش باشگاه های ورزشی خاص زنان در لوس آنجلس کرد.
نوش آفرین که خود، اهل ورزش است و حداقل در روز 3ساعت ورزش و پیاده روی می کند، با سرمایه یک میلیونر ایرانی مقیم اورنج کانتی،20 باشگاه ورزشی زنانه بسیار مجهز و مدرن در 7 ایالت ایرانی نشین دایر می کند و می خواهد برای مدیریت بعضی از آنها از همکاران خواننده خود کمک بگیرد.
نوش آفرین می گوید بسیاری از دخترها وزنها چه ایرانی و چه غیر ایرانی، دلشان میخواهد باشگاه خود را داشته باشند تا راحت در آن ورزش کنند،کمترین لباس ها را بپوشند و از چشم مردان هیز برحذر باشند

شایعات سیزده بدری و اول آپریلی از داخل ایران

تهیه از: علیرضا نژاد دهقان

1399-47

…شنیدیم یک تهیه کننده با سابقه در ایران، سرانجام مجوز ساخت فیلم دوم قیصر را گرفت این تهیه کننده این فیلم را که تا این لحظه بنام «قیصر باز می گردد» ثبت شده، با شرکت بهروز وثوقی وناصر ملک مطیعی می سازد.
بهروز تنها با این شرط که ناصر ملک مطیعی و دیگر بازیگران فیلم اصلی قیصر در آن بازی کنند و در ضمن فیلمنامه را بپسندد حاضر به عقد قرارداد شده و تهیه کننده فیلم که موافقت کلی مقامات سینمایی را گرفته، اصرار دارد بهروز وثوقی به ایران رفته و فیلم جلوی دوربین برود.

1399-48

…شنیدیم همایون کمدین قدیمی  سینما، اخیرا 100 شعبه فست فود ساب وی SUBWAY را در چند شهر بزرگ ایران افتتاح کرد.
همایون این شعبه ها را با پرداخت 22 میلیون دلار به ساب وی مرکزی در امریکا، گشوده و در آن انواع کباب های ایرانی را نیز جای داده است.
همایون سالهاست در ایران یک چلوکبابی موفق دارد و همین سبب شد تا شعبات این فست فود را بخرد.

1399-49

…شنیدیم یک شبکه تلویزیونی در ترکیه، قرارداد بازی رضا سرکوب و منوچهر وثوق را برای یک سریال تلویزیونی منعقد کرده و برای بازی در هر قسمت سریال به هرکدام در هفته 35 هزار دلار  می پردازند.
بدنبال موفقیت و محبوبیت سریالهای ترکی چون «حریم سلطان» در ایران و نقاط مختلف جهان،این شبکه میخواهد یک سریال درباره سفر دو کلاه مخملی ایرانی به ترکیه برای نجات چند جوان ایرانی از دست مافیای روسی است، که در آن چاشنی عشق ، حادثه و رقص و موزیک نیز جای دارد.

1399-50

…شنیدیم وحدت بازیگر و کارگردان قدیمی سینما، قرار است یک سال ونیم دیگر، در 90 سالگی خود بازی در یک فیلم ایتالیایی از قصه سفر پنهانی موسولینی به ایران را شروع کند.
وحدت درست 36 سال است در فیلمی ظاهر نشده و اخیرا چند ایرانی باگفتگو سرمایه گذاران ایتالیایی تدارک ساخت این فیلم را دیده اند که بیشتر صحنه های آن در رم و نیم ساعت فیلم در ایران می گذرد.
وحدت با دریافت بالاترین دستمزد سینمایی خود، به بازی در فیلم رضایت داده و یک مترجم ایتالیایی نیز او را همراهی می کند.